شاهکار کارا در اهواز/ از گلایه سرمربی بخاطر اصفهانی بودن داور تا درگیری تهامی با هواداران

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم فوتبال دسته دومی کارا شیراز در ضربات پنالتی توانست استقلال اهواز را شکست دهد.

استقلال اهواز و کارا شیراز در دیداری از مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا برنده این مسابقه در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

حمزه خضیراوی ۹۵ برای استقلال اهواز و علی چراغی ۹۶ برای کارا گلزنی کردند.

در وقت اضافه دوم احمدرضا ابوالعباسی ۱۱۷ گل دوم کارا را وارد دروازه میزبان کرد و در ادامه محمد غلامی در دقیقه ۱۲۰+۱ بازی را به تساوی کشاند تا تیم پیروز میدان در ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی علی چراغی، محمدرضا فیروززاده، هادی سقایی، غلامرضا جلالی، راستی و داود اژدریبرای کارا گلزنی کردند و سیامک کشاورز، محسن محمدرحیمی و ابوالعباسی ضربه پنالتی را از دست دادند.

همچنین نظری، سعید قزل، حمزه خضیراوی، سالارزاده و پاک‌پرور برای استقلال اهواز گلزنی کردند و محسن حمیدی، بیگدری، محمد غلامی و کریمی نیز ضربه پنالتی خود را از دست دادند.

در پایان تیم کارا توانست در ضربات پنالتی با نتیجه ۸ بر ۷ مقابل استقلال اهواز به برتری رسید.

قضاوت این دیدار برعهده جواد محمدی بود. وی به شاهین مجیدی از استقلال اهواز و محسن محمدرحیمی و علی عرب از کارا کارت زرد نشان داد. همچنین طالب ریکانی در دقیقه ۱۰۸ و عادل کلاه‌کج ۱۱۷ از استقلال اهواز را از زمین مسابقه اخراج کرد.

بختیاری‌زاده: چرا داوران اصفهانی برای بازی ما انتخاب کردند؟!/ از شکست مقابل تیم دسته دومی ناراحت نیستم
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: چرا برای دیدار ما مقابل کارا ۴ داور اصفهانی انتخاب کردند؟!

سیاوش بختیازی‌زاده پس از شکست استقلال اهواز در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم دسته دومی کارا شیراز اظهار داشت: این شکست ایرادی ندارد در جام حذفی اتفاقات و نتایج عجیب و غریب رخ می‌دهد. ما به انگیزه بازیکنان کارا باختیم آنها مزد زحمات خود را گرفتند.

وی ادامه داد: در طول بازی هر چه که باید انجام می‌دادیم انجام دادیم اما اتفاقات جام حذفی گریبانگیر ما شد. از شکست در این بازی ناراحت نیستم اما می گویم چرا بازیکن لیگ برتری باید پنالتی را به آن شکل از دست بدهد.

سرمربی استقلال اهواز با اشاره به دیدار مرحله بعدی تیم برنده که باید به مصاف سپاهان می‌رفت گفت: چرا برای این بازی ۴ داور اصفهانی گذاشتند. سوالی دارم که چرا این انتخاب صورت گرفت. ما ۲ اخراجی در این بازی داشتیم که اگر به مرحله بعدی صعود می‌کردیم بدون آنها به اصفهان نمی‌رفتم. ۲ بازیکن ما که پنالتی‌زن بودند از زمین اخراج شدند. روی چیدمان دقت بیشتری داشته باشد تا ذهنیت به وجود نیاید.

بختیاری‌زاده در خصوص شرایط استقلال اهواز یادآور شد: ما از دیدار ذوب آهن به بعد بازی تدارکاتی نداشتیم شاید برای شما هضم شکست از تیم دسته دومی سخت باشد اما قبل بازی به بازیکنانم گفتم که همه تیم های لیگ برتری برنده شدند و از این لحاظ هم روی بازیکنانم فشار بود. هفته های بعد اتفاقات عجیب و غریب دیگری می افتاد. همه فکر و ذهنم لیگ برتر است که بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: از همه هواداران عذرخواهی می کنم ما جوانان خوبی داریم اگر قرارداد بازیکنان جوان ما ثبت شود می توانیم در ادامه لیگ بهتر بازی و نتایج خوبی کسب کنیم.

حاشیه ها – درگیری تماشاگران با مربی استقلال اهواز

* اسکوربورد ورزشگاه فقط نام دو تیم را نمایش می‌داد و زمان و تصاویر بازی را به نمایش نمی‌گذاشت.

* در جریان نیمه دوم زمانی که هواداران علیه کادرفنی استقلال اهواز شعار دادند ابراهیم تهامی در واکنش به آنها درگیری لفظی پیدا کرد.

* در جریان بازی تماشاگران اندک در ورزشگاه چندین بار با یکدیگر درگیر شدند که ماموران ورزشگاه آنها را از هم جدا کردند.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.