دخالت سید شریف حسینی در تصمیم گیری‌های شورای شهر شادگان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: به گزارش رهیاب، معضل اختلافات و سهم خواهی در شورای شهرهای استان خوزستان این بار به شادگان رسید. ۱۴ شهریور جلسه شورای شهر شادگان به دلیل حضور نیافتن ۴ نفر از اعضای شورا لغو شد.

طاهر مقدم در این باره می‌گوید: سنا سالمی امسال در ۱۲ جلسه شورا حضور نیافت و به همین دلیل در شورا جلسه‌ای تشکیل شد و پس از آن غیر موجه بودن غیبت این عضو شورا به تصویب سید به همین دلیل این مصوبه به فرمانداری شادگان و سپس استانداری خوزستان ابلاغ شد.

وی می‌افزاید: پس از طرح موضوع در شورای حل اختلاف استان در نخستین روز خرداد حکم سلب عضویت سنا سالمی صادر شد و در یکم تیرماه این حکم ابلاغ شد اما علی‌رغم دعوت نشدن این فرد توسط رئیس شورا، فرماندار نفر علی البدل را به جلسات شورای شهر دعوت نمی‌کند و هنوز بر دعوت نفر سلب عضویت شده اصرار دارد.

رئیس شورای شهر شادگان عنوان می‌کند: در جلسه روز چهاردهم شهریور سنا سالمی در جلسه حضور داشت و وقتی سراغ فرماندار را گرفتیم وی در جلسه حاضر نشده بود به همین دلیل ۴ نفر از اعضا تصمیم به حضور نیافتن در جلسه را گرفتند و تا وقتی این روند ادامه داشته باشیم در جلسات حضور نمی‌یابیم.

رئیس شورای شهر شادگان در پاسخ به این پرسش که دلیل اختلاف اعضای شورا چیست، گفت: ما در شورای شهر هیچ اختلافی نداریم اما فرماندار قانون را اجرا نمی‌کند و توقع ما این است که در دولتی که ادعای قانون مداری و حقوق دانی می‌کند قانون اجرا شود.

وی تصریح می‌کند: در حال حاضر سیده لطیفه حسینی، سید محمدعلی سیدیان، سنا سالمی و محمد آلبو خنفر در یک تیم قرار گرفته‌اند و تحت حمایت جاسم تمیمی، نماینده شادگان و سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس هستند که در حال حاضر با فشار به استانداری خوزستان مانع از اجرای حکم سلب عضویت سالمی شده‌اند.

مقدم عنوان می‌کند: سیده لطیفه حسینی خواهر سید شریف حسینی است و به همین دلیل نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از دوستان وی در شورا حمایت می‌کند.

به گزارش رهیاب، سالمی چندی پیش با بیان اینکه سلب عضویت وی از شورای شهر شادگان بدون مستند و دلیل کافی انجام شده است، گفته بود مستندات کافی در این زمینه به اداره رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان ارائه شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.