هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور؛ جنگ سرخ در جهنم اهواز/ جنگ آبی ها در اهواز و تبریز!؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد در اهواز میزبان پرسپولیس، استقلال اهواز میهمان ذوب‌آهن است و شاگردان ویسی در تبریز تراکتور را ملاقات می‌کنند.

به گزارش فارس ، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا در شهرهای اهواز، اصفهان، تهران، تبریز، کرج، مشهد، قم و انزلی پیگیری خواهد شد.

در این هفته سه تیم خوزستانی این رقابت‌ها با وضعیت متفاوتی نسبت به یکدیگر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در همین راستا، فردا از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه الغدیر اهواز، فولاد خوزستان به مصاف پرسپولیس قعر جدولی خواهد رفت.

شاگردان اسکوچیچ که در هفته گذشته نشانه‌هایی از بیداری و پیشرفت در آنان مشاهده شد، در این هفته قصد دارند به شرایط آرمانی و عادی خود نزدیک می‌شوند.

فولادی‌ها که با موجی از اعتراضات در هفته‌های پیشین همراه بوده‌اند، به شدت به دنبال آشتی هواداران با ورزشگاه هستند، قرمزپوشان اهواز در اندیشه فتح میدان پرسپولیس برای بازگشت با شکوه به لیگ برتر هستند.

قطعاً این دیدار می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای اسکوچیچ و یارانش باشد، آنها می‌توانند با غلبه در این دیدار ضمن صعود چند پله‌ای در جدول امید خود را به روزهای آینده چند برابر کنند.

همچنین این بازی فرصتی خوبی خواهد بود برای خوابیدن آتش حاشیه و سکوت موقتی منتقدان بی‌شمار تیم فولاد که از آغاز فصل به دنبال نقد عملکرد سرمربی کروات و مدیریت این باشگاه هستند.

کسب این پیروزی در حالی‌ است که پرسپولیس زخمی، تمام توان خود را برای این دیدار نگذاشته و برای قرمزهای اهواز خواب‌های پریشان ندیده باشد.

گرمای جهنم وار اهواز نیز می‌تواند به عنوان یار دوازدهم فولاد نقش تعیین کننده‌ای در نتیجه این دیدار ایفا کند.

چشم اهالی فوتبال به این دیدار دوخته شده و اغلب در انتظار بیدار شدن یکی از این دو شیر خفته فوتبال ایران هستند.

در دیگر دیدار این هفته نمایندگان خوزستان، استقلال خوزستان به تبریز سفر می‌کند تا در مقابل یک ناکام دیگر قرار گیرد.

فوتبال دوستان خوزستانی در انتظار این دیدار هستند تا ببینند که تراکتور هم قربانی دیگر شاگردان ویسی خواهد بود و یا «تونی» شاگردانش را از خواب غفلت بیدار کرده است.

بدون شک عبدالله ویسی برای گرفتن امتیاز به تبریز خواهد رفت و راضی به خروج با دست خالی از میدان نیست.

آبی‌های اهواز که از چهار بازی قبل خود سه پیروزی را کسب کردند، قصد دارند با گرفتن امتیاز در این هفته خود را در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی مسابقات حفظ کنند.

استقلال خوزستان هم‌اکنون در رده دوم جدول با ۹ امتیاز در تعقیب سپاهان است و در صورت ناکامی اصفهانی حتی می‌تواند با غلبه بر تراکتور صدر جدول را از آن خود کند.

این بهترین فرصت برای عبدالله ویسی و یارانش است که خود و مجموعه استقلال را به اثبات برسانند و خود را به جمع مدعیان و قطب‌های جدید فوتبال ایران برسانند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خوزستان چهارشنبه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد.

اما در اصفهان، استقلال اهواز کار سختی را در مقابل ذوب‌آهن بر عهده خواهد داشت.

ذوبی‌ها که در ورزشگاه آزادی، سرخابی‌ها را مجبور به زانو زدن کردند، اکنون در اندیشه یک برد خانگی به سر می‌برند تا خیزش شاگردان گل محمدی را نیز از هم‌اکنون مشاهده کنیم.

ذوبی که با دو برد شیرین به این هفته پا خواهد گذاشت، در این هفته به مصاف تیمی خواهد رفت که دو باخت را در دو بازی گذشته خود کسب کرده است.

همچنین استقلال اهواز که حواشی بسیاری را در بازی قبل خود تا به امروز به یدک کشیده‌اند، قصد دارد برای نشان دادن قدرت تیمی خود در اصفهان، باخت هفته گذشته خود در اهواز را بر گردن ورزشگاه و داور و… بیندازند.

بختیاری‌زاده اصرار زیادی دارد که ثابت کند باخت هفته گذشته در اهواز تنها یک اتفاق بوده است و این میسر نمی‌شود جز با کسب یک نتیجه شگفت انگیز در اصفهان.

استقلال در صورت پیروزی می‌تواند در خوش‌بینانه‌ترین حالت تا رده ششم جدول صعود کند، این دیدار نیز روز چهارشنبه از ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید چه حوادثی در انتظار سه تیم خوزستانی این رقابت‌ها خواهد بود، آیا فولاد از خواب غفلت بیدار خواهد شد، آیا استقلال خوزستان به صدر جدول می‌رسد و یا استقلال اهواز در اصفهان شگفتی خلق خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.