۳ استقلال در اهواز/ فولاد مقابل صدرنشین

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، هر سه تیم هم نام فوتبال کشور در اهواز با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت و فولاد در یک مصاف سخت به دیدار سپاهان می‌رود.

به گزارش فارس، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود تا عیار تیم‌ها بهتر از پیش مشخص شود.

در همین چارچوب، از تیم های خوزستانی ابتدا فولاد خوزستان در اصفهان به مصاف سپاهان صدرنشین خواهد رفت، فولاد که تاکنون موفق به کسب رضایت هواداران خود نشده، در این هفته نیز به قرعه سختی برخورد کرده است.

به طور حتم شاگردان اسکوچیچ می‌دانند عدم نتیجه‌گیری در این دیدار می‌تواند حواشی اطراف این باشگاه را بیش از پیش آشکار ساخته و تماشاگرانی که از هفته نخست دست به اعتراض زدند، خشمگین‌تر از گذشته نسبت به عملکرد این باشگاه گلایه‌های خود را عنوان خواهند کرد.

بدون شک سرمربی کروات این تیم برای این دیدار تمهیدات دیگری خواهد اندیشید، و برای عبور از سد آهنین سپاهان و توقف یاران حسین فرکی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

قرمزپوشان اهوازی با شکستی که در دربی اهواز متحمل شدند، بی‌شک تحت فشار زیادی برای کسب نتیجه در این دیدار خواهند بود.

روز پنجشنبه نیز دیگر تیم شهر اهواز استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر از سایپا میزبانی خواهد کرد، شاگردان عبدالله ویسی پس از کسب پیروزی شیرین در شهرآورد اهواز، حال در اندیشه فتح میدان سایپا به سر می‌برند تا بتوانند از بازی‌های خانگی خود حداکثر استفاده را ببرند.

عبدالله ویسی به خوبی می‌داند امتیازات خود را در اهواز باید جستجو کند و برای دستیابی به نتیجه دلخواه، روی بازی‌های خانگی خود حساب ویژه‌ای را باید باز کند.

سرمربی آبی پوشان در فصل جدید تیم جوان و آماده‌ای را روانه رقابت‌ها کرده و شاخص بازیکنان بومی را در این تیم بالا برده تا نماینده شاخصی برای فوتبال خوزستان باشد.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه نتیجه‌ای برای این نماینده خوب فوتبال خوزستان رقم خواهد خورد.

دیدار استقلال خوزستان در مقابل سایپا عصر پنجشنبه از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

دیگر نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال اهواز است که پس از مدت‌ها پای به عرصه رقابت‌های سطح اول فوتبال کشور نهاده و قصد دارد خاطرات خوب گذشته را برای هواداران خود تکرار کند.

استقلال اهواز عصر جمعه یک دیدار نوستالژیک و به‌طور حتم پر تماشاگر را رو در روی استقلال تهران برگزار خواهد کرد.

دیداری که قطعاً برای دوستداران فوتبال خاطرات زیادی را زنده خواهد کرد و دو تیم هم خانواده و قدیمی فوتبال ایران، بی‌شک مصاف جذابی را در گرمای اهواز رقم خواهند زد.

این دو تیم آخرین بار در لیگ برتر فصل ۸۹ ـ ۸۸ به مصاف هم رفتند که در آن لیگ استقلال اهواز با کسب ۳۰ امتیاز از ۳۴ مسابقه به عنوان آخرین تیم جدول رده‌بندی به لیگ دسته اول و سال بعد نیز به لیگ دو کشور سقوط کرد.

در هر صورت انتظار می‌رود روز جمعه یک دیدار زیبا را از دو تیم همیشه تکنیکی فوتبال ایران شاهد باشیم، دو تیمی که هفته گذشته این رقابت‌ها با نتیجه دو بر صفر بازی را به حریفان خود واگذار کردند و حال در اندیشه جبران به سر می‌برند.

باید منتظر ماند و در روز جمعه مشاهده کرد تفکرات کدام مربی بر یکدیگر غلبه خواهد کرد، آیا پرویز مظلومی موفق می‌شود بر هم استانی‌های خود چیره شود و یا سیاوش بختیاری‌زاده دست به کار بزرگی خواهد زد و استقلال مدعی را با شکست بدرقه خواهد کرد.

نکته بسیار جالب هفته چهارم لیگ برتر، حضور همزمان سه استقلال در شهر اهواز است، استقلال خوزستان، استقلال اهواز و استقلال تهران هوای هفته چهارم لیگ برتر را در شهر اهواز آبی‌تر از همیشه خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.