مستند «شهر من اهواز» با مشارکت شهروندان ساخته می‌شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کارگردان فیلم مستند «شهر من اهواز» از ساخت یک فیلم مستند ۵۰ دقیقه‌ای که گوشه‌ای زندگی شهری در اهواز با مضامین اجتماعی را به نمایش خواهد گذاشت، با مشارکت شهروندان خبر داد.

اشکان جوشن‌پوش در گفتگو با مهر عنوان کرد: ایده ساخت این مستند از زمستان سال گذشته رقم خورد. این مستند به صورت مشارکتی با شهروندان اهوازی ساخته خواهد شد.

وی افزود: در این مستند گوشه ای از زندگی شهری در اهواز با مضامین سبک زندگی، روابط دوستانه و اجتماعی، مشاغل، تفریحات و آداب و رسوم توسط کلیپ هایی که شهروندان برای ما ارسال کرده اند به نمایش گذاشته خواهد شد.

جوشن پوش تصریح کرد: ایده ساخت مستند مشارکتی در کشور ما و به خصوص در خوزستان بسیار تازه و جدید است. به طور حتم هر چه تعداد مستندهای ارسالی از سوی شهروندان افزایش یابد کیفیت نسخه نهایی این مستند نیز افزایش خواهد یافت.

این کارگردان خوزستانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار توسط شهروندان از شهریور تا آبان ماه است، گفت: شرکت سینمایی بلوط فیلم قصد تهیه کنندگی این اثر را برعهده گرفته است.

وی بیان کرد: در این زمان برنامه ریزی خاصی برای نحوه اکران این مستند انجام نگرفته و تمرکز ما بر روی کیفیت ساخت آن است. البته در صورتی که بتوان با همکاری نهاد های هنری این مستند در نقاط مختلف شهر اهواز به نمایش گذاشته شود خالی از لطف نخواهد بود.

به گزارش مهر، شهروندان برای آگاهی و آشنایی بیشتر با جزییات پروژه و دست اندرکاران و حامیان آن شهروندان می توانند به وب سایت «اهواز از چشم من» به نشانی www.ahvazinmyeyes.com مراجعه کنند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.