«استقلال خوزستان» قطب فوتبال خوزستان می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: روح الله سیف اللهی گفت: بعد از یک برد خوب مقابل پرسپولیس روحیه خوبی گرفتیم و تصمیم گرفتیم بیشتر تلاش کنیم انگیزه مان خیلی زیاد بود و با پیروزی در دربی اهواز نشان دادیم شکست دادن پرسپولیس اتفاقی نبوده است . فولاد یکی از تیم اهی خوب لیگ ایران است که دو سال قبل نیز قهرمان شد.

او در مورد اینکه می توانند امسال جوری کار کنند که استقلال خوزستان هم همانند فولاد در اهواز تبدیل به یک قطب شود یا خیر پاسخ داد: اکثر طرفداران به سمت فولاد می روند چون قهرمان لیگ شده است همه را جذب خود کرده ولی ما هم داریم نشان می دهیم تیممان خوب است و می خواهیم کاری کنیم تماشاچیان بیشتر سمت ما بیایند .

این بازیکن در مورد دو پاس گلی که داد گفت: نیمه اول آنطور که باید و شاید خوب نبودیم اما با صحبت هایی که بین نیمه شد تلاش کردیم بتوانیم ببریم و نیمه دوم موقعیت های گل زیادی داشتیم خوشبختانه در ادامه بازی را اداره کردیم و گلی دریافت نکردیم . آن ها فکر می کردندهمانند سال های قبل می توانند ما را شکست دهند ولی ما این اجازه را ندادیم خیلی خوشحالم که این برد را به دست آوردیم . من هم خوشحالم که پاس گل دادم و در برد تیم نقش داشتم.

هافبک آبی پوشان اهواز در مورد گرمای شدید هوای اهواز نظرش را اینگونه بیان کرد: داور بازی را دوبار قطع کرد گرما واقعا اذیت می کرد.

سیف اللهی در پایان در مود دیدار با سایپا افزود:سایپا نشان داده تیم خوبی است و کلی بازیکن بزرگ دارد باید تلاشمان را بیشتر کنیم نباید مغرور شویم باید به برد فکر کنیم و تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم چون داخل خانه هم هست و سه امتیازش برایمان مهم است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.