استقلال اهواز در انزلی مغلوب «قو»های سپید شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم فوتبال استقلال اهواز عصر پنجشنبه در جریان هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران با دو گل مغلوب میزبان خود تیم ملوان بندرانزلی شد تا این تیم شش امتیازی شود.تیم فوتبال ملوان انزلی عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی انزلی میزبان استقلال اهواز بود و در پایان به برتری ۲ بر صفر رسید. قضاوت این دیدار را پیام حیدری با کمک های علی میرزابیگی و علی دودانگه برعهده داشت.
تیم فوتبال ملوان که از ابتدای هفته جاری و پس از کناره گیری امیر قلعه نویی، حمید استیلی را به عنوان سرمربی جدید خود می بیند این دیدار را بسیار هجومی آغاز کرد. در دقیقه ۱۶ پرتاب بلند اوت بازیکنان ملوان به محوطه جریمه استقلال اهواز سبب شد تا مازیار زارع از غفلت مدافعان حریف بهره لازم را برده و گل نخست این دیدار را برای میزبان به ارمغان آورد.
در ادامه نیمه نخست تلاش آبی پوشان اهواز برای جبران گل خورده نتیجه ای نداشت تا ملوان با برتری یک بر صفر نیم اول را به پایان رساند.
در آغاز نیمه دوم ملوان بار دیگر روش هجومی را در دستور کار داشت و در دقیقه ۴۷ به گل دوم دست یافت. پاس عزیز معبودی در پشت محوطه جریمه استقلال اهواز به فرزاد حاتمی رسید تا این مهاجم گل دوم تیم ملوان را به ثمر رسانده و ورزشگاه را غرق در شادی کند.
در نهایت این بازی با سوت داور به نشانه برتری ۲ بر صفر ملوان به صدا درآمد تا نماینده انزلی شش امتیازی شده و استقلال اهواز نیز چهار امتیازی باقی بماند. در این دیدار ملوان با ترکیب سیدحسین حسینی، حسین ماهینی، عزت الله پورغاز، محدحسین کنعانی زادگان، عزیز معبودی، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، آرش افشین، فرزاد حاتمی(سیدجلال رافخایی) و محمد نزهتی.

استقلال اهواز نیر با ترکیب، پرویز کریمی، محسن حمیدی، محمداسماعیل نظری، سعید سالارزاده، سعید قزلچی، مبین میردورقی، طالب ریکانی(میلاد جعفری)، سیدعلی حسینی، عادل کلاه کج، فرزاد آشوبی(علی بیگدلی) و محمد غلامی به میدان رفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.