حاشیه نویسی تشییع شهدای غواص در اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مراسم تشییع پیکر شهدای غواص صبح امروز در اهواز همزمان با سایر شهرهای خوزستان برگزار شد که حاشیه نویسی خبرنگار رهیاب از این مراسم را در زیر می خوانید:

*حسینیه ثارالله اهواز ساعات اولیه صبح شاهد حضور گروه زیادی از مردم شهید پرور اهواز بود که برای مراسم تشییع شهدا خود را به مرکز شهر رسانده بودند.

*مراسم تشییع طبق اعلام قبلی در دو بخش برگزار شد بخش اول تشییع شهدا از حسینیه ثارالله اهواز به سمت میدان شهدا و بخش دوم انتقال شهدا و تشییع آن ها در نقاط از پیش تعیین شده در شهر بود.

*اقشار مختلف مردم اعم از روحانیون و مسئولین دستگاه های مختلف در این مراسم حضور داشتند و با شهدای غواص وداع کردند.

*نماز این شهدای والا مقام توسط آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان قرائت شد و پس از آن نوحه سرایی و سینه زنی مهمترین برنامه تشییع بود.

*پیکر شهدای گمنام پس از میدان شهدا، به سه نقطه تعیین شده جهت خاکسپاری در پارک جزیره اهواز، بوستان شهید سبحانی بلوار قدس و پارک گلستان منتقل شد.

*مردم مناطقی که بنا بود در آن نقاط شهدای غواص به خاک سپرده شونداز ساعت ها قبل در ورودی محله ها تجمع کرده بودند تا شهدا را بر دوش خود تشییع کنند.

*در پارک جزیره اهواز، بوستان شهید سبحانی بلوار قدس و پارک گلستان برنامه های مفصلی برای شهدای گمنام تدارک دیده شده بود که در هر نقطه مسئولیت برنامه بر عهده نهاد و دستگاه خاصی بود.
*ایستگاه های صلواتی متعددی در مسیر تشییع شهدا پیش بینی شده بود تا قدری از گرمای هوای تابستانه اهواز بکاهد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.