آغاز عملیات اجرایی ساخت باغ ویلاهای رامین شهر اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عملیات اجرایی ساخت واحدهای باغ ویلای شهر جدید رامین روز شنبه با حضور مسئولان محلی شروع شد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت این واحدها گفت: ۴۰۰واحد باغ ویلا قرار است در این شهر ساخته شود که در مرحله نخست ساخت ۱۰واحد از این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

شاپور رستمی ادامه داد: ساخت ۲۰۰واحد باغ ویلا از مجموع باغ ویلاها توسط تعاونی های مختلف در دست پیگیری است که عملیات اجرایی آنها در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

وی افزود: هم اینک پنج هزار و ۷۷۳واحد مسکن در قالب مسکن مهر در شهر جدید رامین در دست ساخت است که یک هزار و ۴۰۰واحد از این ها پیشرفت فیزیکی ۸۵درصدی دارند.

مدیرعامل شهر جدید رامین با تاکید بر ضرورت تامین سهم آورده متقاضیان گفت: در صورتی که متقاضیان سهم آورده خود را به یکصد میلیون ریال برسانند واحدهای ساخته شده در کوتاه ترین زمان تحویل آنان خواهد شد.

رستمی اضافه کرد: هم اینک یکصد واحد از مجموع واحدهای در دست ساخت با توجه به تعهدات داده شده آماده تحویل است.

همچنین فرماندار باوی در این آیین گفت: نسبت به ساخت باغ ویلا در استان خوزستان خلاء احساس می شد که با آغاز عملیات اجرایی ساخت باغ ویلاهای شهر جدید رامین کار خوبی در این چارچوب آغاز شده است.

حیدر سیدی افزود: تلاش می شود ساخت ۴۰۰واحد باغ ویلا در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسد و دیگر هیچ گونه محدودیتی برای ساخت باغ ویلاهای وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از درآمد حاصل از محل فروش این باغ ویلاها به طرح های زیربنایی شهر رامین کمک شایانی خواهد شد و می تواند شهر را زنده و پویا کند.

فرماندار باوی گفت: از محل فروش اراضی توجه ویژه ای به شهر جدید رامین خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شهر جدید رامین هفت هزار واحد مسکونی احداث می شود که پنج هزار و ۷۰۰واحد از این مجموع در دست ساخت است.

عملیات ساخت دو شهر جدید شیرین شهر در ۳۰کیلومتری جنوب اهواز و رامین در ۳۵کیلومتری شمال اهواز در قالب مسکن مهر و با هدف اسکان سرریز جمعیت این کلانشهر از شش سال پیش شروع شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در سفر خرداد امسال خود به خوزستان در نشست بررسی روند اجرایی واحدهای مسکن مهر شهر جدید رامین با بیان اینکه هنوز زیرساخت های لازم در این شهر احداث نشده از کندی ساخت و ساز در آن و نبود استقبال از سوی متقاضیان برای مشارکت در ساخت و ساز و کمی سهم آورده خود انتقاد کرد.

محسن نریمان در این نشست همچنین افزود: در صورت نبود استقبال برای سکونت در این شهر واحدهای ساخته شده به دیگر افراد متقاضی واگذار می شود.

به گفته نریمان، بیش از چهار هزار میلیارد ریال سرمایه ملی در این دو شهر بلااستفاده مانده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.