فولاد نوین نابود می‌شود؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول با واگذاری امتیاز خود به استقلال اهواز، احتمالا باید فصل بعد در لیگ دسته دوم شرکت کند.

روز گذشته مالکیت باشگاه فولاد نوین خوزستان که یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های فصل گذشته فوتبال ایران بود، به طور قطعی به استقلال اهواز واگذار شد. اتفاقی که مشابه آن چند سال قبل برای سپاهان نوین افتاد و آن تیم باکیفیت با هدایت حسین چرخابی، امتیاز خود را به استیل‌آذین فروخت و نابود شد.

حالا قرار است فولاد نوین در لیگ دسته دوم و به نوعی از پله اول شروع کند و خودش را به لیگ یک برساند. جدا از اینکه بخش زیادی از بازیکنان باکیفیت این تیم جذب سایر تیم‌ها شده‌اند، هنوز تکلیف ادامه همکاری با کوروش موسوی به عنوان یکی از برترین مربیان سال گذشته فوتبال ایران مشخص نشده است.

سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان در گفتگویی که با علیرضا اژدری‌زاده، مدیرعامل فصل گذشته باشگاه فولاد نوین و سرپرست فعلی باشگاه فولاد خوزستان انجام داده، درباره آخرین وضعیت فولاد نوین نوشته است: امیدواریم که با انتقال امتیاز فولادنوین به باشگاه ریشه‌دار استقلال اهواز کمکی به فوتبال استان کرده باشیم و این مجموعه بتواند در لیگ پانزدهم به جایگاه قابل قبولی دست یابد. قطعا یکی از برنامه‌های اصلی هیات‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان تصمیم‌گیری درباره چگونگی فعالیت فولادنوین است و بزودی مشخص خواهد شد که فولادنوین در کدام لیگ به میدان خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر به خاطر جابجایی با استقلال اهواز ما جواز حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را داریم و با همان سیاست‌های گذشته باشگاه، برای کمک به چرخه رشد و معرفی بازیکنان پایه و آکادمی فولاد یک تیم جوان را روانه مسابقات خواهیم کرد.

البته خیلی‌ها دوست دارند تیم ریشه‌دار استقلال اهواز با مدیریت صحیح بازهم به سطح اول فوتبال ایران برگردد اما اگر قرار باشد هزینه این اتفاق نابودی تیم جوان و یکدست فولاد نوین باشد، قطعا کمتر کسی راضی به انجام آن است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.