عضو شورای شهر اهواز: شهردار باید صادقانه از مردم عذرخواهی کند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: حسین حیدری عضو شورای شهراهواز در گفتگو با رهیاب در انتقاد از عملکرد شهردار اهواز در پروژه های عمرانی اظهار داشت: به نظر من شهردار اهواز بجای جبهه گیری در مقابل انتقادات اعضاء شورا، بابت تعطیل شدن پروژه های عمرانی ، وضعیت نابسامان خدمات دهی در شهر، دادن آمار غلط و غیر واقعی باید صادقانه از مردم شریف اهواز عذرخواهی کند  و جهت راه اندازی پروژه ها با مدیران زیر مجموعه خود برنامه ریزی نماید.
وی ادامه داد: بنده ده مورد از پروژه ها را بعنوان نمونه ذکر کردم و گزارش بنده مستند به فیلم و عکس از پروژه های تعطیل شده شهرداری به ده ها مورد میرسد.
عضو شورای شهراهواز تاکید کرد: آمادگی دارم آن را در صحن شورا و با حضور شهردار و اصحاب رسانه نمایش دهم این پروژه ها نیمه اول سال ۹۳ شروع شدند و نیمه دوم سال بعلت عدم مدیریت مالی اکثرا تعطیل و یا روند بسیار کندی دارند بطوریکه ماه ها از زمان بندی برای اتمام و بهره برداری آنها میگذرد این پروژه ها تماما دارای ردیف اعتباری در بودجه ۹۳ بودند و ریز پروژه ها در پیوست بودجه آورده شده  است.
وی در پایان گفت:توصیه میکنم که جناب شهردار بجای مصاحبه و تقابل با این انتقاد های بجا و سازنده بفکر راه اندازی این طرح های عمرانی باشد و زمان از دست رفته مردم را برای استفاده از این پروژه ها جبران نماید.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.