استقلال اهواز لیگ برتری شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس با اعلام این خبر که خرید امتیاز فولاد نوین توسط استقلال اهواز بالای ۸۰ درصد قطعی شده است گفت:بعد از صعود تیم فولاد نوین اهواز به لیگ برتر امکان حضور هم زمان دو تیم فولاد در لیگ وجود نداشت برای همین امتیاز این باشگاه را برای فروش عرضه کردند.

وی ادامه داد:از روز اول بنای ما و مدیران استان این بود که امتیاز این تیم در استان خوزستان بماند لذا خریدارانی خوزستانی مثل شهرداری و نفت مسجدسلیمان ، استقلال اهواز به میدان آمدند.

نماینده مردم اهواز گفت:از آنجا که نفت مسجدسلیمان یک تیم دولتی بود وزرات نفت نشست هایی هم در این رابطه داشت و تلاش های دکتر جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در این زمینه قالب تقدیر بود.

وی ادامه داد:اقای ممبینی عضوشورای شهر اهواز هم برای خرید امتیاز این تیم برای شهرداری اهواز تلاش کردند ما هم پیگیر خرید این سهمیه برای تیم استقلال اهواز بودیم.
سیدشریف حسینی گفت:در نهایت روز شنبه جلسه ای با حضور مدیرعامل استقلال اهواز و مدیرعامل فولادخوزستان ویکی از اعضای هیات مدیره فولاد خوزستان داشتیم اختلافات به حداقل رسید.

وی ادامه داد:جا دارد تشکر ویژه ای از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره فولاد کنم که واقعا کمک کردند تا این امتیاز را در خوزستان و شهر اهواز برای استقلال اهواز نگه داریم.

حسینی در پایان گفت:قرار است مدیرعامل استقلال اهواز، نشست هایی برای مشخص کردن قیمت نهایی و چگونگی خرید با اقای بابازاده عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان داشته باشند تقریبا بحث ها نهایی شده است و تا یکی دو روز آینده این نقل و انتقال انجام خواهد شد.

رهیاب/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.