طالقانی هشدار داد: تعلل کنیم امتیاز فولاد نوین از خوزستان خارج می‌شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس هیئت فوتبال خوزستان، نسبت به خروج امتیاز گروه فوتبال فولاد نوین از این استان در صورت ادامه تعلل فعلی برای تعیین تکلیف این تیم هشدار داد.

کاظم طالقانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در ارتباط با واگذاری امتیاز تیم فولاد نوین، باشگاه استقلال اهواز پیگیری‌هایی انجام داده تا امتیاز این تیم را خریداری کرده و تیمداری آن را انجام دهد. در این زمینه به توافقاتی رسیده‌اند ولی هنوز روی کاغذ ثبت‌نشده تا آن را به فدراسیون اعلام کنیم.

وی افزود: مسئله‌ای که می‌تواند مشکل‌ساز باشد این است که تیم باید در بازی‌های لیگ سرپا باشد، مخارج خود را تأمین کرده و همچنین یارگیری کند. بنابراین هر چه سریع‌تر باید تکلیف آن روشن شود.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان تصریح کرد:‌ اگر تیم حمایت مالی نشود بازهم ممکن است به سرنوشت تیم استقلال اهواز که در گذشته دچار مشکل مالی شده بود، دچار شود. بنابراین تیم فولاد نوین نیاز به یک اسپانسر مالی دارد تا بتواند به‌راحتی تمرین کرده و خود را به بازی‌های لیگ برساند.

طالقانی بیان کرد:‌ هرچند که مسئولان استانی پیگیر هستند و اقدامات اولیه واگذاری تیم فولاد نوین انجام‌شده ولی از استاندار تقاضا دارم تا به هر شکلی حتی از طریق معاونان خود پیگیری‌های بیشتری انجام دهد تا تکلیف واگذاری تیم فولاد نوین روشن شود.

وی عنوان کرد: باید بتوانیم هر چه سریع‌تر اگر استقلال اهواز نتوانست امتیاز این تیم را بگیرد آن را واگذار کرده و از سهمیه آن استفاده کنیم. تقاضای ما این است تا قبل از موعد مقرر که ۲۰ روز آینده خواهد بود تکلیف واگذاری تیم را روشن کنند.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در پایان گفت: اگر تا قبل از موعد مقرر تکلیف تیم روشن نشود مسئولان فدراسیون در این موضوع ورود پیداکرده و این توان را دارند تا با قیمت‌های گزاف‌تری امتیاز تیم را از استان خارج کنند. اگر امتیاز این تیم از استان خارج شد، ضربه بزرگی به استان وارد می‌کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.