تاکسی‌های اهواز به تاکسی متر مجهز می شوند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: به زودی طرح تاکسی‌‎متر را برای ارزیابی دقیق و سنجیده در تاکسی‌های درون شهری اجرا خواهیم کرد.

سیدکوروش حسینی‌زاده اظهار داشت: به زودی نرخ نامه‌های مسافرت شهری برای اطلاع از هزینه مسافرت درون شهری در ایستگاه‌های تاکسی شهری نصب می‌شود.

وی افزود: نصب این نرخ نامه‌ها که از سوی وزارت کشور تعیین شده به زودی در معرض دید شهروندان اهواز برای جلوگیری از تخلفات احتمالی تاکسیرانان اهواز نصب می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: بحث استفاده از کولر در تاکسی‌ها از سوی شهروندان مورد انتقاد بوده که به‌زودی برای حل این مشکل هم اقداماتی را در دستور کار قرار می‌دهیم.

حسینی زاده افزود: نرخ‌نامه‌های تاکسیرانی بر اساس کیلومتر شمار است که به‌زودی طرح تاکسی‌‎متر را برای ارزیابی دقیق و سنجیده در تاکسی‌های درون شهری اجرا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در صورت تخلف تاکسیران، شهروندان می‌توانند با برداشت شماره پلاک خودرو با شماره تلفن ۳۰۰۰۸۷۷۸ و یا سامانه ۱۳۷ شهرداری مرکز اطلاع دهند تا براساس کمیته انضباطی تاکسیرانی برخورد شود.

وی افزود: ما طرح ادغام تمام تاکسی‌های بی سیم را در دستور کار نداریم و فقط تاکسی‌هایی با طول موج رادیویی مشابه را جهت سهولت کار شهروندان ادغام کردیم.

تسنیم/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.