مجوزی برای احداث مجتمع در کیانپارس اهواز داده نمی شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: هیچ گونه مجوز جدید احداث مجتمع تجاری، پزشکی و آموزشی در منطقه کیانپارس اهواز داده نمی شود مگر اینکه مجوز آن را شورای ترافیک خوزستان صادر کرده باشد.

به گزارش ایرنا احمد سیاحی دوشنبه در سومین جلسه شورای ترافیک خوزستان در محل استانداری اظهار کرد: برای حل مشکل ترافیک کیانپارس راهکارهای کوتاه مدت باید اتخاذ شود و از توقفگاه مدارس و ادارات در ساعات بعداز ظهر استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید با اقدامات فوری کیانپارس را از وضعیت کنونی خارج کرد، افزود: تا دهه نخست تیر باید وضعیت استفاده از توقفگاه ادارات و مراکز آموزشی در محدوده کیانپارس در ساعات بعد ازظهر مشخص شود و از همه این ظرفیت ها استفاده کرد.

سیاحی گفت: با ایجاد محدودیت ها می توان خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارایه، و از این بی نظمی خارج شویم.

معاون عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: اگر چه پزشکان این منطقه با ایجاد محدودیت ها ناراحت می شوند اما نمی توان بخاطر یک صنف مشکل همه جامعه را نادیده گرفت بلکه باید به مرحله ای برسیم که با یک جامع نگری اقدام شود و اگر این مجتمع های پزشکی و تجاری بیشتر شوند قفل ترافیکی بیشتر خواهد شد.

وی در خصوص طرح پارکبان نیز گفت: این طرح چندین سال است که در بیشتر کلانشهرهای کشور اجرا شده و باید فوری در خیابان شهید چمران کیانپارس نیز اجرایی شود.

سیاحی افزود: در طرح پارکبان هدف منبع درآمدی برای شهرداری نیست بلکه برای سروسامان دادن به وضعیت ترافیک شهر است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح، شورای اسلامی شهر اهواز باید نرخ طرح را تعیین کند، گفت: طرح پارکبان در منطقه کیانپارس اهواز از مهر پارسال مطرح و قرار بود ۱۱ خیابان اصلی آن خط کشی ها شوند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.