تساوی پرگل تیم‎های فوتسال هنرمندان و پیشکسوتان خوزستان + اسامی بازیکنان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بازی فوتسال تیم های منتخب خوزستان و هنرمندان کشور در اهواز به تساوی پرگل شش بر شش رسید.

به گزارش مهر، تیم منتخب خوزستان با حضور چند تن از بازیکنان قدیمی فوتبال خوزستان و تعدادی از مسئولان این استان در دیداری به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برابر تیم منتخب ستارگان و هنرمندان کشور قرار گرفتند که این بازی در نهایت به تساوی پر گل شش بر شش رسید تا دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم کنند این در حالی است که منتخب خوزستان با نتیجه شش بر چهار از حریف پیش افتاده بود.

عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان و سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در کنار بازیکنان اسبق فوتبال خوزستان از جمله سیاوش بختیاری زاده، داریوش یزدی، عبدالله ویسی، سید ابراهیم تهامی، افشین کمایی، سیروس نعمتی نژاد، محمد عارف نیا، رحیم حلفی، امید زاهدی، امید حمدی اصل، وحید سلامات، منصور قمر و کریم خالدی و … در برابر هنرمندان صف آرایی کردند.

در تیم هنرمندان نیز نفراتی چون: رضا یزدانی، شهرام فخار، محمد نوازی، علی آذری، سام درخشان، بهروز رهبری فر، پژمان جمشیدی، ادموند بزیک و مهرداد میناوند حضور داشتند.

برای منتخب خوزستان در این بازی وحید سلامات (۲ گل)، سید شریف حسینی، افشین کمایی، سیروس نعمتی نژاد و ابراهیم تهامی گلزنی کردند در حالیکه گل های تیم هنرمندان را محمد نوازی (۲ گل)، علی آذری، ادموند بزیک، پژمان جمشیدی و بهروز رهبری فرد را به ثمر رساندند.

سیاوش بختیاری زاده کاپیتان تیم خوزستان و سام درخشانی کاپیتان تیم هنرمندان در این دیدار بودند. همچنین امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان پیش از آغاز مسابقه با اهدای حلقه های گل از چند تن از جانبازان جنگ هشت ساله تجلیل کردند.

۱۷۱۷۳۹۱

این دیدار خیرخواهانه فوتسال در سالن امام رضا (ع) اهواز با قضاوت، عبدالواحد بیت سیاح و علی پورافشار داوران پیشکسوت فوتبال خوزستان برگزار شد و حدود دو هزار نفر از نزدیک از آن دیدن کردند.

اشتباه عبدالله ویسی در دقایق ابتدایی با گلزنی علی آذری برای منتخب هنرمندان همراه شد تا تیم مهمان پیش بیفتد اما این گل خیلی زود با ضربه دیدنی سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس پاسخ داده شد تا هیجان بر سالن حاکم شود و تماشاگران با تشویق های بی امان بر گرمای بازی بیفزایند.

در ادامه این دیدار خیرخواهانه با حرکات بازیکنانی چون سید ابراهیم تهامی، افشین کمایی، وحید سلامات، عبدالله ویسی، سیاوش بختیاری زاده، رحیم حلفی، امید حمدی اصل و … در ترکیب تیم خوزستان که پا به توپ شدن عبدالحسین مقتدایی استاندار، سید شریف حسینی نماینده مجلس و علیرضا حاجتی مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز همراه می شد، باعث شده بود تیم خوزستان به رغم سن و سال بیشتر بازیکنانش، پا به پای تیم جوان تر منتخب هنرمندان بازی را دنبال کند.

محمد نوازی ستاره تیم منتخب هنرمندان بود و بازیکنانی چون پژمان جمشیدی، بهروز رهبری فر، علی آذری، ادموند بزیک و مهرداد میناوند در کنار نفراتی چون سام درخشانی، رضا یزدانی و رضا فخار برای شکست دادن تیم خوزستان تلاش زیادی داشتند اما در نهایت با خوش شانسی در دقایق پایانی به نتیجه مساوی رسیدند.

بازیکنان تیم منتخب هنرمندان از نظر سنی جوان تر از بازیکنان خوزستان بودند و به دلیل برگزاری مسابقات متوالی در نقاط مختلف کشور از آمادگی بدنی بیشتری بهره می گرفتند اما بازیکنان تیم خوزستان در میان تشویق های متوالی تماشاگران بازی بسیار خوبی ارائه دادند و چند موقعیت گلزنی را هم از دست دادند.

سید ابراهیم تهامی بهترین بازیکن خوزستان و محمد نوازی بهترین بازیکن تیم هنرمندان در این دیدار بودند. ضمن اینکه بازیکنانی چون افشین کمایی، سیروس نعمتی نژاد و وحید سلامات در تیم خوزستان و پژمان جمشیدی و علی آذری در تیم هنرمندان آماده نشان می دادند.

تمامی عواید این مسابقه به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اختصاص یافت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.