دهکردی از فولاد می‌رود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در پی تصمیمات اخیر در شرکت فولاد خوزستان برای کاهش بودحه باشگاه ورزشی خود، بحران این تیم را فراگرفته است.
با وجود جلسه مشترکی که اخیرا و با دعوت استاندار خوزستان با هیات مدیره شرکت فولاد در اهواز برگزار شد، مشکل مالی و کاهش بودجه آن پابرجا مانده و به همین دلیل خبرهای درز کرده از این باشگاه حکایت از استعفای قریب‌الوقوع آقای دهکردی مرد زحمتکش و مدیر موفق فولاد از سمت خود دارد.

شنیده‌های خبرنگار بهارنیوز حاکی است امروز و در پی بی نتیجه ماندن جلسات و مذاکرات اخیر، مدیرعامل باشگاه فولاد به نزدیکان خود گفته است با این وضع دیگر امکان کار کردن ندارم و به احتمال زیاد به زودی استعفا خواهم داد.

مسوولان شرکت فولاد اخیرا به دلیل مشکلات مالی که به گفته آنان ناشی از افت فروش و تولید محصولات این مجموعه بزرگ صنعتی است، بودجه ورزشی خود را به شدت کاهش داده‌اند که همین موضوع زمینه بحران را در این باشگاه به وجود آورده است.

گفتنی اینکه باشگاه فولاد تحت مدیریت دهکردی طی چند سال اخیر به کارهای پایه‌ای در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید بهای زیادی داده و به همین دلیل طی این سال‌ها، تیم های این باشگاه همواره در مسابقات رده‌های مختلف مقام‌های قهرمانی را به دست آوردند به نحوی که سال گذشته و امسال به صورت متناوب در همه رده‌های پایه‌ای سنی فوتبال ایران، عنوان‌های قهرمانی یا نایب قهرمانی را از آن خود نموده‌اند.

در عین حال برخی شنیده‌ها حاکی است اتفاقات تلخی که طی دوساله اخیر در حاشیه دیدارهای تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا توسط عده‌ای از تماشاگران تحریک‌شده رخ داد و مشکلات امنیتی برای شهر اهواز ایجاد کرد نیز در تصمیم‌گیری‌های اخیر بی‌تاثیر نبوده است. خصوصا در پی اتفاقات رخ داده در پایان دیدار فولاد با الهلال عربستان در ورزشگاه غدیر اهواز برخی از نهادها و تصمیم‌گیران داخل و خارج استان به فعالیت‌های صورت گرفته پیرامون فولاد، مشکوک شده به نحوی که برخی از دست‌اندرکاران استان صراحتا در برخی جلسات خصوصی اعلام کرده بودند اگر قرار باشد تیم‌داری و فوتبال، استان را با چالش‌های امنیتی مواجه سازد باید فکری اساسی پیرامون آن کرد.

با وجود همه اینها دکتر مقتدایی استاندار بومی خوزستان که خود از سوابق ورزشی و فوتبالی نیز برخوردارست در حال حاضر نهایت تلاش خود را برای حل این مشکلات دنبال می‌کند و به صراحت گفته است نخواهد گذاشت «فولاد» قربانی بی‌مبالاتی‌ها و بی‌توجهی‌ها شود. در هر حال باید منتظر ماند و دید بحران ایجاد شده برای فولاد، آیا به دوران طلایی این باشگاه سازنده پایان خواهد داد یا با تعامل و همفکری و همچنین هوشیاری همه علاقه‌مندان فوتبال خوزستان و سعه‌صدر مسوولان مربوطه، خطر از بیخ گوش فولاد عبور خواهد کرد. امیدواریم اینگونه شود و این تیم سازنده و محبوب، همچنان به عنوان یکی از قطب‌های ورزش کشور با قدرت به کار خود ادامه دهد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.