آخرین خبرها از پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  معاون امور مسکن سازمان ملی زمین و مسکن و عضو اصلی هیات مدیره این سازمان گفت: پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز با جدیت و تلاش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در شش ماه اخیر از شتاب خوب و قابل توجهی برخوردار بوده است.

حسین خلیلی مرد روز چهارشنبه در سفر به خوزستان و بازدید از روند اجرایی این پروژه اظهار کرد: نشست های متعددی با مدیریت بانک مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان برای شتاب بخشی در اجرای پروژه برگزار و مسایل و مشکلات آن بررسی شد.

وی افزود: این پروژه از جمله پروژه هایی است که از مشارکت بالای متقاضیان برخوردار بوده و اینها سهم آورده خوبی پرداخت کرده اند.

خلیلی مرد از سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در آینده نزدیک به خوزستان خبر داد و گفت: پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز از پروژه های مهمی است که باید طبق زمان بندی معین مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: این پروژه در چند مرحله بهره برداری می شود و امید است بخش قابل توجهی از آن تا پایان امسال تحویل متقاضیان شود.

خلیلی مرد از برگزاری نشست های متعدد با بانک مسکن و سازمان های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز برای شتاب بخشی در تکمیل پروژه خبر داد و گفت: مقرر شده هر کدام از این ها طبق برنامه زمان بندی به این پروژه خدمات رسانی کنند.

عملیات اجرایی مجتمع دو هزار واحدی نفت اهواز با ۳۶هکتار مساحت و زیر بنای ۱۵۰متر مربع بهمن سال ۸۹ با حضور وزیر نفت آغاز شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.