آب شرب در اهواز جیره بندی می شود؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه آب شرب اهواز جیره‌بندی  نمی‌شود، گفت: با توجه به اجرای طرح‌های بزرگ آبرسانی در استان، در زمینه تامین آب شرب اهواز هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

غلامرضا براتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: وجود رودخانه بزرگ کارون و اجرای طرح آبرسانی غدیر در اهواز و سایر مناطق، روند تامین آب شرب مردم را آسان کرده است و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با اشاره به قطعی آب در روزهای اخیر در برخی مناطق اهواز تصریح کرد: قطعی آب در این مناطق به علت تعمیرات شبکه آب بوده که تا اتمام هر دوره عملیات تعمیر، ممکن است آب این مناطق تا ۲۴ ساعت قطع باشد اما به طور کلی این قطعی‌ها به کمبود آب مربوط نیست.

براتی تصریح کرد: قطعی برق، یکی از دلایل قطعی آب در برخی مناطق است که با قطع شدن آن، کار شبکه انتقال آب نیز متوقف می‌شود.

وی عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم تا در فصل تابستان که میزان مصرف بالا می‌رود، به بحث مدیریت مصرف آب اهمیت دهند و حتی الامکان در مصرف آب صرفه جویی کنند تا مشکلی در تامین آب برای آن‌ها پیش نیاید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان کرد: به زودی جهت فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب برنامه‌هایی از سوی این شرکت اجرا و اطلاع رسانی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.