حریق در زمینهای اطراف فرودگاه اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: زمین های اطراف فرودگاه اهواز طعمه حریق شدند که تاکنون علت آن مشخص نشده است.

مقصود حق شناس اظهار کرد: راس ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه شب گذشته از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گزارش حریقی در اطراف فرودگاه اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت محل حریق آتش نشانان بلافاصله در محل حاضر شده و مشاهده کردند که بخش وسیعی از زمین های اطراف فرودگاه که دارای پوشش خار و خاشاک بودند به دلیل نامعلومی دست خوش حریق شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به شدت باد این حریق هر لحظه در حال گسترش و انتقال به اطراف بود که بلافاصله عملیات اطفا حریق توسط ماموران آتش نشانی شروع شد.

حق شناس یادآور شد: راس ساعت دو و ۴۷ دقیقه بامداد امروز اطفاء حریق به صورت کامل انجام شد اما متاسفانه علت حریق هنوز مشخص نیست.

وی در پایان گفت: در این عملیات چهار دستگاه خودرو اطفاء حریق و سه دستگاه تانکر آب را به کار گرفتیم زیرا خاموش کردن آتش خار و خاشاک به آب فراوانی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، این آتش سوزی چهارمین حریق رخ داده در روزهای پایانی هفته گذشته بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.