سیاحی از آغاز عملیات اجرایی تقاطع‌های غیرهمسطح شهید بندر اهواز خبر داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید بندر اهواز با رقمی بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال و ظرف مدت دو سال ونیم به بهره‌برداری خواهد رسید که در این صورت بزرگترین تقاطع غیرهمسطح استان خواهد بود.

ظهر امروز شورای ترافیک استان با هدف بررسی طرح تقاطع‌های غیرهمسطح میادین شهید بندر اهواز و فتح‌المبین دزفول در محل سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد.معاون امور عمرانی استاندار خوزستان طی این نشست که با حضور اعضای شورای ترافیک استان و شهرداران دو شهر اهواز و دزفول انجام شد، بر ضرورت کاهش گره‌های ترافیکی کلانشهر اهواز و سایر شهرهای بزرگ استان اشاره کرد و گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید بندر اهواز با رقمی بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال و ظرف مدت دو سال ونیم به بهره برداری خواهد رسید که در این صورت بزرگترین تقاطع غیرهمسطح استان خواهد بود.

احمد سیاحی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و وسعت طرح تلاش شده با استفاده از مجرب‌ترین پیمانکاران و مهندسان مشاور طرح را اجرایی کنیم.

وی همچنین در ارتباط با حفظ هسته مرکزی میدان شهید بندر (چهارشیر) افزود: با توجه بر ضرورت حفظ میدان چهارشیر به عنوان یکی از نمادهای شهر تلاش شد تا در این طرح فرم اصلی میدان حفظ شود.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به تقاطع غیرهمسطح میدان فتح‌المبین دزفول بیان کرد: مقرر شد که مسائل فنی باقیمانده طرح در جلسات آینده حل شود و همچنین مستندات مربوط به تغییر کاربری اراضی کناری این تقاطع در جلسه کمسیون ماده۵ ارائه و در ارتباط با آن تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تقاطع غیرهمسطح میدان فتح‌المبین با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در راستای ساماندهی ترافیک شهرستان دزفول اجرایی می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.