تیم ووشوی بانوان خوزستان مورد کم‌لطفی قرار گرفته است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مربی تیم ووشوی بانوان خوزستان از بی‌توجهی نسبت به این ورزش در استان ابراز گلایه کرد.
الهه منصوریان اظهار کرد: با توجه به اینکه درخواست‌هایی از تیم استان اصفهان برای هدایت در مسابقات کشوری و… داشته‌ اما به‌دلیل حضور چند قهرمان ووشوی جهان در تیم خوزستان به‌عنوان مربی، سعی در انتقال تجربیات را دارم.

وی اضافه کرد: افتخارآفرینی و کسب مقام‌های کشوری و جهانی ووشو‌کاران خوزستان، دلیل انتخاب این استان برای هدایت بوده است.

مربی تیم ووشوی بانوان خوزستان با بیان اینکه بعد از کسب مقام کشوری توسط بانوان این استان، سرمایه‌گذاری روی این ورزشکاران کمتر صورت گرفته است تصریح کرد: با توجه به حضور سرمایه‌گذاران و افراد حامی ورزش در استان، توجه به ورزش بانوان امری ضروری است.

منصوریان، دلیل اردوی تیم خوزستان در ایذه را چند عامل دانست و گفت: این شهرستان به‌دلیل داشتن چند قهرمان ملی در این رشته، مهد ووشوی استان محسوب می‌شود و نسبت به چند ووشوکار این شهرستان در تیم ملی شناخت دارم.

قهرمان ووشو بانوان جهان با اشاره به اینکه برای کمک به ورزشکاران خوزستان، مربیگری این تیم را به‌عهده گرفته‌ام اضافه کرد: علاوه بر ایذه شهرهای دیگری از استان که از نظر داشتن امکانات در وضعیت بهتری بوده‌اند درخواست میزبانی اردو را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه همیشه شرط برگزاری اردوها داشتن امکانات عالی نیست گفت: ایذه به‌دلیل داشتن ارتفاع مناسب از سطح دریا نسبت به سایر شهرهای خوزستان، شرایط خوبی برای برگزاری این اردو داشته است.

منصوریان با اشاره به حضور چند مربی در کنار خودش خاطرنشان کرد: ابتدا فکر می‌کردم مربیان برای دخالت در کار من همراه تیم هستند، ولی وقتی مشخص شد که برای کسب تجربه در این حرفه بوده‌اند خوشحال شدم که بتوانم تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهم.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ ورزشکار از شهرهای مختلف خوزستان در این اردو حضور دارند افزود: حضور این تعداد ورزشکار باعث سخت شدن انتخاب و زیر نظر گرفتن کامل تمرین می‌شود.

این قهرمان ملی ووشوی بانوان گفت: در این اردو ورزشکاران بسیار سخت‌کوش هستند و تمرینات با نظم خاصی پیش می‌رود.

مربی اسبق تیم ملی ووشوی بانوان در پایان با اشاره به میزبانی بسیار خوب ایذه در این اردو، از مسئولان اداره ورزش و جوانان این شهرستان به‌دلیل فراهم کردن امکانات مناسب تقدیر کرد.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.