شهرداری بیلبورد شرکت های پدیده، تبرک و پردیسان را از سطح شهر اهواز جمع کند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در حالی که تبلیغات شرکت ها ی پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان متوقف و ممنوع اعلام شده اما کماکان در شهر اهواز شاهد نصب بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت ها هستیم.
با وجود آنکه تبلیغات شرکت ها ی پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان متوقف و ممنوع اعلام شده اما کماکان در شهر اهواز شاهد نصب بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت ها هستیم.
این در حالی است که پیش از این دادستانی کل کشور با توجه به گسترده تر شدن ابعاد تخلفات مالی شرکت های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» تمامی تبلیغات رسانه‌ای این شرکت ‌ها را ممنوع اعلام کرد.

براین اساس طبق دستور دادستان کل کشور؛ صدا و سیما، رسانه های نوشتاری، دیداری و گفتاری، شهرداری ها، فرودگاه ها، راه آهن و تمام معابر از درج و انتشار هر گونه آگهی تبلیغاتی و تجاری در مورد این شرکت ها منع شدند و این دستورالعمل طی نامه کتبی به ریاست سازمان صدا وسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر مسکن، راه و شهرسازی اعلام شده است.

از سویی با توجه به انتقادات صورت گرفته به عدم توجه به این دستور دادستان در اهواز، اداره کل حمل و نقل پایانه های خوزستان نیز با ارسال نامه ای هرگونه تبلیغات کانون های تبلیغاتی برای شرکت های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» را متوقف و ممنوع اعلام کرد.

این اعلام در حالی است که در برخی مناطق کلانشهر اهواز از جمله چهارشیر همچنان شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت ها هستیم .

در این راستا دادستان اهواز در گفتگوی اختصاصی با بدر پرس اظهار کرد: تبلیغات این شرکت ها از سوی دادستانی کل کشور ممنوع اعلام شده لذا رعایت این دستور برای همه رسانه ها، شهرداری ها و… ضروری است.

علیرضا صادقی تصریح کرد: وجود بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت ها در سطح شهر اهواز باید توسط شهرداری پیگیری و از نصب آنها جلوگیری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مسئول تبلیغات در شهر شهرداری است، گفت: شهرداری اهواز باید نسبت به جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی ممنوع شرکت های متخلف اقدام کند.

صادقی با اشاره به اینکه تا کنون در خصوص جمع آوری تابلوها توسط دادستانی چیزی اعلام نشده، افزود: اگر به دادستانی و دادگستری اعلام شود که در این زمینه اقدامی صورت گیرد، حتما اقدام عاجل صورت خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.