کلافگی اهالی زیتون کارمندی اهواز از وضعیت فاضلاب

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: اهالی منطقه زیتون کارمندی اهواز از مسوولان و دست‌اندرکاران اجرایی این منطقه درخواست کردند تا مشکلات فاضلاب خیابان‌های این منطقه را برطرف کنند.
یکی از این شهروندان که خود را منجزی معرفی کرد در این باره گفت: متاسفانه مشکلات فاضلاب زیتون کارمندی چند سالی است که به دغدغه اصلی مردم این منطقه در کنار نبود پارکینگ مناسب در خیابان اصلی تبدیل شده است. این شهروند ادامه داد: ساخت و سازهای فراوان و شلوغ‌تر شدن این محله نسبت به گذشته از اصلی‌ترین دلایل بروز این مشکلات به حساب می‌آِند در حالی که سیستم لوله‌کشی فاضلاب‌ها همان سیستم قدیمی است و تنها هر از گاهی بعضی از لوله‌های فاضلاب لایروبی می‌شوند. شهروند دیگری که خود را عساکره نامید در ادامه صحبت‌های دوست خود افزود: آب فاضلاب خیابان شهید عباسی روبروی تاکسی سرویس چند روزی است که در خیابان جاری شده است، به حدی که نمی‌توان از عرض خیابان گذر کرد. وی اضافه کرد: مکان مورد از پرترددترین و شلوغ‌ ترین مکان‌ها و خیابان‌های فرعی زیتون به حساب می‌آید که جا دارد مسوولان فکری اساسی برای تعمیر لوله‌های فاضلاب این منطقه کنند.
شهروند دیگری درخصوص مشکلات فاضلاب زیتون کارمندی گفت: این مشکلات مخصوص یک فصل نیست و در چله تابستان هم گاهی مشاهده می‌شود آب فاضلاب در خیابان اصلی و پرتردد زیتون کارمندی جاری می‌شود او که خود را دبیر بازنشسته خواند، ادامه داد: بارها و بارها برای حل مشکل اقدام کردیم؛ ولی جوابی دریافت نکردیم. او یادآور شد: متاسفانه خیابان‌های فرعی نیز در این خصوص مشکلات فراوانی دارند و اگر واقع‌بینانه بخواهیم به این مساله نگاه کنیم، درخواهیم یافت که تقریبا مشکلات فاضلاب در اهواز مشکل دارد و وقتی درخصوص این وضعیت با دوستان خود هم‌صحبت می‌شویم، می‌شنویم که دیگر محلات هم از این بابت گله‌مند هستند! در حالی که هزینه‌های پرداختی مردم مشخص است و همه انتظار دارند در همان حد هم خدمات به آنان ارائه شود. وی در پایان صحبت‌های خود گفت: این محله از محله‌های قدیمی و پرجمعیت اهواز به حساب می‌آید و با توجه به وجود چند مجتمع تجاری بزرگ در این محله روزانه افراد زیادی از سایر شهرهای استان به این محله می‌آیند و دیدن چنین مشکلاتی نمی‌تواند جالب باشد و مسوولان باید بدانند برای رضایت‌مندی مردم نیاز نیست که حتما در محلات پارک و فضای سبز احداث کنند، همین قدر که اولین نیازهای راحتی آنان را فراهم کنند، کافی است.
فاطمه محمودی

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.