به زودی پارک بانوان اهواز افتتاح می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار کلانشهر اهواز زمان افتتاح نخستین پارک بانوان این شهر را طی ۲۰ روز آینده اعلام کرد.

سید خلف موسوی امروز در حاشیه بازدید از پروژه پارک بانوان اهواز اظهار کرد: این پروژه که در حال تکمیل است و دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد، شامل یک مجموعه فرهنگی و ورزشی گسترده‌ای برای بانوان اهوازی است.

وی افزود: پارک بانوان اهواز با مساحت حدود ۵ هکتار واقع در کوی گلستان جنب شهرداری منطقه چهار اهواز، شامل زمین‌های ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، پیست دوچرخه‌سواری و سالن‌های ورزشی سرپوشیده است.

موسوی با بیان اینکه اعتبار ساخت و تکمیل پروژه پارک بانوان اهواز حدود ۴۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری اهواز است، گفت: خاکریزی و درختکاری، احداث آبنماها، احداث سرویس‌های بهداشتی،‌ نورپردازی و سایر موارد لازم برای ایجاد یک پارک در این پارک انجام شده است.

شهردار اهواز، بهره برداری از پارک بانوان اهواز را با کاربری استفاده بانوان مطرح کرد و افزود: استتار و پوشش این پارک برای آسایش بانوان اهوازی به صورت کامل وجود دارد و با دیوارکشی و استقرار نیروهای شهرداری این امنیت برقرار است.

وی ادامه داد: تالار ولیعصر در این پارک نیز تعمیر و برای استفاده شهروندان آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه احداث پارک بانوان اهواز از شهریورماه سال گذشته آغاز شده و با تلاش شهرداری اهواز اکنون برای استفاده شهروندان آماده بهره‌برداری است؛ این پارک نخستین پارک بانوان در اهواز است که شهردار اهواز نوید افتتاح آن را حدود ۲۰ روز آینده اعلام کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.