بنزین خوزستان در بحث آلودگی هوا در رده های آخر است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالصاحب شمخانی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از نظر مصرف سوخت پنجمین استان در کشور هستیم یعنی متاسفانه در خوزستان مصرف سوخت چه بنزین و چه نفت و گاز بالاست.

وی ادامه داد: اگر خودروهایی که در استان خوزستان استفاده می شود از کیفیت فنی بالایی برخودار باشند سوخت کمتری مصرف خواهد شد و ایمن موجب می شود تا جایگاه مصرف سوخت خوزستان هم در کشور پایین تر بیاید و ما قدمی در رابطه با صرفه جویی سوخت در استان برداشته باشیم.

عبدالصاحب شمخانی تاکید کرد: شاید بنزین در بحث آلودگی در رده های آخر باشد در استان خوزستان متاسفانه یک سری کارخانجات و سازمان های دیگری، بیشتر در رابطه با آلودگی نقش دارند شما اگر زغالی روشن کنید گاز کربن دارد یعنی هر چیزی که سوختنی است یک آلودگی ایجاد می کند ولی درصد آلایندگی ها باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد:بنزینی که در استان خوزستان توزیع می شود از پالایشگاه آبادان گرفته می شود و از طرف سازمان محیط زیست هم تایید شده است و مورد خاصی هم ندارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تصریح کرد:وظیفه ما این است که شهروندان راضی باشند نباید شهروندی در صف بایستد اگر ۱۵ جایگاه تعطیل شود بالطبع به جایگاه های دیگر فشار وارد می شود.

وی ادامه داد: هرچه به سمت تابستان حرکت می کنیم اگر این جایگاه های سی ان جی تعطیل باشد فشار روانی به وجود می آید و مردم با مشکل روبرو می شود پس بهتر است ما مشکل جایگاه هایی که بدهی دارند را ظزف همین یکی دوماه حل کنیم اگر این موضوع به اول سال جدید کشیده شود مشکلات عدیده ای برای مردم به وجود می آید.

منبع: رهیاب

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.