وزیر ورزش در خوزستان؛ حل مشکل معافیت ملی پوشان موقتی است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: وزیر ورزش و جوانان گفت: برطرف شدن مشکل ملی پوشان فوتبال در زمینه کارت های معافیت جعلی موقتی بوده و تا پایان جام ملت های آسیا اعتبار دارد.

محمود گودرزی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های ورزشی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون حدود ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان خوزستان وجود دارد که تکمیل آنها با وجود اعتبارات فعلی، بسیار سخت است و این موضوع به این علت اتفاق افتاده که در گذشته و هنگام آغاز این پروژه ها، پیش بینی لازم در خصوص شرایط اختصاص اعتبار برای آنها صورت نگرفته است.

وی افزود: اغلب این پروژه ها از پروژه های بزرگ استان به شمار می روند که برای تکمیل شدن به اعتبارات فراوانی نیاز دارند ولی اکنون بدون پیش بینی لازم برای اعتبارات آغاز شده و نیمه کاره مانده اند به همین دلیل ما مجبور هستیم صرفا چند پروژه از آنها را با توجه به اعتبارات محدود موجود به پایان برسانیم.

گودرزی تصریح کرد: برای این کار مجبور هستم از کمک های بخشی خصوصی و یا شرکت های بزرگ مثل شرکت های نفت استفاده کنیم تا بتوانیم حداقل به صورت مشارکتی، برخی از پروژه های نیمه کاره را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش اعتبار چندانی برای تکمیل این پروژه ها در اختیار ندارد، تصریح کرد: طبق نظر معاونت برنامه ریزی رئیس جمهوری، باید ابتدا پروژه های بالای ۹۰ درصد پیشرفت را تکمیل کنیم و بعد به سراغ پروژه هایی که بیشترین درصد پیشرفت را دارند برویم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش در جمع خبرنگاران در خصوص مشکل کارت پایان خدمت بازیکنان فوتبال عنوان کرد: با سردار فیروزی آبادی در خصوص حل مشکل پایان خدمت ملی پوشان فوتبال صحبتی شد که خوشبختانه آنها با توجه به نیاز تیم ملی، با برطرف شدن مشکل برخی از این فوتبالیست ها موافقت کردند ولی مشکل بازیکنان باشگاه ها طرح نشده زیرا اگر تخلفی صورت گرفته باید در مراجعه قضایی رسیدگی شود.

گودرزی تاکید کرد: البته این درخواست ما برای حل مشکل ملی پوشان فوتبال موقتی بوده و تا زمان پایان رقابت های تیم ملی در جام ملت های آسیا معتبر است که بعد از ان این بازیکنان باید به مشکل خود رسیدگی کنند.

وی در خصوص مشکل حسین رضا زاده برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه بردای کشور نیز گفت: طبق اعلام سازمان بازرسی کل کشور، اعضای شورای شهر قادر به حضور در انتخابات فدراسیون های ورزشی نیستند زیرا دو شغله به حساب می آیند به همین دلیل رضا زاده باید بین فدراسیون وزنه برداری و عضویت در شورای شهر تهران یکی را انتخاب کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.