افتتاح نخستین خانه بسکتبال خوزستان در آبادان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: با حضور جمعی از مسئولان، ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و دوستداران ورزش، نخستین «خانه بسکتبال» خوزستان در آبادان و در محل سالن ولیعصر(عج) واقع در بلوار دهداری افتتاح شد.

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان، ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و دوستداران ورزش نخستین خانه بسکتبال خوزستان در آبادان و در محل سالن ولیعصر(عج) واقع در بلوار دهداری افتتاح شد.

رئیس هیئت بسکتبال آبادان در این آئین عنوان کرد: در این خانه بسکتبال تمام تجهیزات و ادوات مورد نیاز برای انجام تمرینات و برگزاری مسابقات مهیا شده است.

محسن داوری، راه‌اندازی خانه بسکتبال آبادان را مرهون همراهی و حمایت مسئولان امر ورزش، مردم و خانواده‌های ورزشکاران عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی خانه بسکتبال آبادان آن هم در منطقه‌ای در حوالی مرکز شهر دسترسی ورزشکاران و ورزش دوستان رشته بسکتبال را به این مجموعه راحت‌تر می‌کند.

وی تصریح ادامه داد: ۴۰۰ بسکتبالیست دختر و پسر در رده‌های مختلف سنی در مدرسه آموزشی هیئت بسکتبال آبادان مشغول فعالیت هستند.

به گفته رئیس هیئت بسکتبال آبادان، در به ثمر رسیدن تلاش‌ها یکسری از عوامل دست به دست یکدیگر می‌دهند که آن اتفاق خوشایند رخ دهد اما شاید بسیاری از مردم با این افراد آشنایی ندارند.

داوری با قدردانی از رئیس اداره امور ورزش و جوانان آبادان و مسئول امور ورزش پالایشگاه در همراهی و حمایت از هیئت بسکتبال آبادان اظهار کرد: راه‌اندازی خانه بسکتبال آبادان سبب ایجاد میل، رغبت و انگیزه در میان ورزشکاران می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای دانش‌آموزان علاقمند به رشته بسکتبال برای شرکت در کلاس‌های آموزشی و متناسب با ساعات فراغت از تحصیل خبر داد.

رئیس هیئت بسکتبال آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره مهر اروند در آبادان اظهار داشت: در این مسابقات ۱۲۰ بسکتبالیست در رده‌های مختلف سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

داوری گفت: چهار تیم دختران بسکتبالیست رده سنی نونهالان در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت تیم‌های مینی‌بسکتبال پالایش نفت، نونهالان نفت و نونهالان هیئت بسکتبال اول تا سوم شدند، تیم هیئت بسکتبال آبادان به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

وی اضافه کرد: در رده سنی جوانان در بخش دختران سه تیم حضور داشتند که در پایان تیم هیئت بسکتبال الف، پالایش نفت و هیئت بسکتبال ب اول تا سوم شدند و تیم هیئت بسکتبال الف به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

داوری ادامه داد: در بخش پسران و در رده سنی مینی و نونهالان چهار تیم شرکت کردند که در پایان تیم نونهالان پالایش نفت، نونهالان هیئت بسکتبال و مینی‌بسکتبال پالایش نفت به ترتیب اول تا سوم شدند، پالایش نفت تیم اخلاق معرفی شد.

رئیس هیئت بسکتبال آبادان با اشاره به اینکه نخستین مسابقات بسکتبال سه نفر با حضور هشت تیم در رده سنی آزاد در جشنواره مهر اروند برگزار شد، افزود: تیم‌های وحدت، کیانانوش و پیروز جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به حضور پیشکسوتان بسکتبال در این دوره جشنواره از خانم‌ها فریبا حسنی و آناهیتا راضی به عنوان خانم  «گل» نام برد.

رئیس هیئت بسکتبال آبادان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمان حاضر بیش از ۲۰ نفر از دختران و پسران بسکتبالیست تحت پوشش هیئت بسکتبال آبادان عضو تیم‌های منتخب استان خوزستان در رده‌های مختلف سنی هستند.

داوری در پایان خاطر نشان کرد: همچنین دو بسکتبالیست آبادانی نیز به اردوی تیم ملی نونهالان کشور دعوت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان آئین افتتاح خانه بسکتبال آبادان از ۱۲۰ شرکت‌کننده در مسابقات جشنواره مهر اروند با اهدای لوح، تقدیر شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.