آخرین اطلاعات از کودک ربایان آبادانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار ویژه آبادان در ارتباط با هویت ربایندگان کودک آبادانی دستگیر شده گفت: ربایندگان، خوزستانی و دارای سابقه آدم‌ربایی در سایر شهرها نیز هستند.
عزیزالله شهبازی اظهار داشت: چهارم آذر ماه جاری گزارشی مبنی بر ربوده شدن کودک هشت ساله‌ای به نیروی انتظامی اعلام شد که بلافاصله نیروهای نظامی و انتظامی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین امنیت شهرستان تصریح کرد: با تشکیل جلسه‌ای فوری، برنامه‌ریزی برای شناسایی، یافتن و دستگیری کودک‌ربایان انجام شد.

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: در این راستا از تمام امکانات شهری بهره بردیم و نیروهای انتظامی و نظامی توانستند پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی، تجسسی و عملیاتی عامل اصلی کودک‌ربایی را شناسایی و دستگیر کنند.

شهبازی ادامه داد: این افراد که قصد اخاذی داشتند با تلاش نیروهای توانمند و غیور انتظامی و نظامی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی برای برقراری عدالت اسلامی شدند.

معاون استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد که دستگاه قضا نیز این افراد را متناسب با جرمی که بر این کودک و خانواده‌اش روا داشتند و همچنین سبب حاکمیت جو روانی نامناسب بر اجتماع شدند به اشد مجازات برساند.

وی همچنین از همراهی و کمک مردم برای گرفتار کردن این ویروس‌های نامطبوع اجتماعی قدردانی کرد.

فرماندار ویژه آبادان در پایان اظهار کرد: در زمان حاضر منتظر صدور رای نهایی دستگاه قضایی در این زمینه هستیم تا به این ترتیب آن دسته از مردمی که از سوی این آدم‌رباها مورد تعرض قرار گرفته‌اند حلاوت اجرای عدالت اسلامی را در حق این آدم‌ربایان بچشند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.