دستگیری هفت سارق در آبادان

عصر جنوب: فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری هفت سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین کهیایی گفت: دو سارق سابقه دار منزل، با تلاش ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری دستگیر و به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: همچنین ماموران این کلانتری موفق شدند با کنترل مجرمان و انجام اقدامات فنی و تخصصی، دو سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی تاکنون به دو فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت مصالح ساختمانی اعتراف کرده که پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

وی همچنین از دستگیری دو نفر سارق و کشف شش فقره سرقت در آبادان خبر داد و تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۳ آبادان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با در دست داشتن مشخصات یک نفر سارق که از طریق مالباختگان در اختیار پلیس گذاشته شده بود موفق شدند وی را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ کهیایی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی پلیس به دو فقره کیف قاپی، یک فقره سرقت موبایل اعتراف، و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی در ادامه از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق توسط پلیس آگاهی خبر داد و بیان داشت این متهم نیز به دو فقره سرقت مغازه اعتراف کرده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.