ساقی بزرگ آبادان دستگیر شد

عصر جنوب: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف و ضبط سه کیلوگرم مواد مخدر و یکهزار و ۲۸۴ قرص روانگردان در چند عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.
از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آبادان، سرهنگ حسین کهیایی روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات آبادان اخباری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از کرج به آبادان از طریق اتوبوس دریافت کردند که با تشکیل چند تیم ویژه، شناسایی و دستگیری متهمان و کشف این محموله در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی آبادان موفق شدند اتوبوس مورد نظر را در مسیر اهواز به آبادان که با یک دستگاه پژو پارس اسکورت می شد شناسایی، و آنان را تا ابتدای شهر بصورت نامحسوس تعقیب کنند.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: ماموران انتظامی پس از توقیف اتوبوس در پایانه مسافربری آبادان در یک اقدام ضربتی دو نفر از متهمان را که قصد تحویل محموله موادمخدر داشتند، دستگیر کردند.

وی با اشاره به جاسازی مواد مخدر یادشده داخل گونی هایی با محتویات پشم گفت: چهار بسته مواد مخدر و قرص های روانگران به وزن تقریبی سه کیلوگرم در بارزسی از داخل گونی های پشم کشف و متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کهیایی همچنین از دستگیری یک توزیع کننده قرص های روانگردان و کشف یکهزار و ۲۸۴ قرص روانگردان در عملیاتی پلیسی در آبادان خبر داد.

وی اذعان کرد: با توجه به اخبار و اطلاعات به دست آمده مبنی بر توزیع قرص و داروهای روانگردان و مخدر در یکی از مناطق شهری آبادان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ احمد آباد با تلاش شبانه روزی و با کسب اطلاعات لازم در تحقیقات پلیسی مستمر پس از اخذ دستور قضایی، یک فروشنده قرص های روانگردان را دستگیر و یکهزار و ۲۸۷ قرص روانگردان، شربت متانول و ۹۰ سانت تریاک از وی کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کهیایی در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.