ادامه درگیری های مسلحانه درون طایفه ای در آبادان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: اوایل هفته گذشته پسران شیخ یک طایفه در درگیری درون طایفه ای اقدام به قتل یک پسر جوان و زخمی کردن ۳ تن دیگر کردند که در ادامه ماموران دو پسر شیخ که عامل اصلی این درگیری مرگبار بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس  آبادان با برگزاری جلسه ای با بزرگان طایفه از آنها خواستار پایان اختلافات شد اما ساعت ۲ ظهر پنج شنبه ۱۹ بهمن ماه چند جوان با در دست داشتن اسلحه کلاشینکف در منطقه جمشید آّباد و روستای شلحه ثوامر اقدام به تیراندازی درون طایفه ای کردند که در این ماجرا ۲ تن از ناحیه دست و پا و پهلو هدف گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها پسر جوان معلولی بود که روی ویلچر نشسته و در این اختلافات درون طایفه ای نقشی نداشت.

بدین ترتیب با انتقال دو مجروح این درگیری به بیمارستان شهید بهشتی آبادان ماموران برای دستگیری عاملان این تیراندازی وارد عمل شدند و خیلی زود موفق به دستگیری یکی از متهمان این پرونده در منطقه جمشید آّباد شدند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که ماموران دریابانی آبادان در جریان تیراندازی دیگری در منطقه جمشیدآباد قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه موفق شدند ۴ تن از متهمان مسلح این درگیری را دستگیر کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.