“شهردار آبادان”، نیامده به حاشیه رفت!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: جسه علنی عصر امروز شورای شهر آبادان برای طرح سئوال از شهردار آبادان به علت بروز تنش بدون نتیجه خاصی پایان یافت، هر چند همه اعضا و حتی شهردار صحبت هایی داشتند.

درست سه روز پیش بود که روابط عمومی شورای شهر با ارسال پیامکی از خبرنگاران برای شرکت در جلسه علنی و رسمی شورا با حضور حویزاوی شهردار آبادان دعوت کرد و بر این اساس نیز خبرنگاران در این جلسه حضور پیدا کردند.

در این جلسه که هر ۱۳ عضو شورا، شهردار، شهرداران مناطق و معاونتهای مختلف و حتی مشاوران شهردار حضور داشتند، برخی چهره های شناخته شده شهری که به رغم گذشت چهار دوره از روی کار آمدن شورا حتی یک بار هم در جلسات علنی حضور نداشتند، این بار و با هدفی که از ابتدای جلسه و با تائیدهای مکررشان از صحبتهای شهردار در قالب فرستادن صلوات های مکرر قابل احساس و درک بود، حضور داشتند.

پس از آنکه تمامی اعضای شورای شهر نظرات متفاوت خود را از کارکرد شهردار در طی گذشت ۷۵ روز از شروع تصدی اش ارائه کردند، نوبت به پاسخگویی شهردار به سئوالات مطرح شده رسید. وقتی محمد حویزاوی در حال ارائه گزارش بود برخی منتقدان عقیده داشتند که وی در حال فرار از پاسخگوئی است و صرفا قصد ارائه گزارش دارد به همین در حین ارائه گزارش شهردار، جلسه به تنش کشیده شد.

از سوی دیگر با وجود اینکه این جلسه علنی اعلام شده بود ولی از ورود شهروندان جلوگیری شده بود ضمن اینکه برخی افرادی که در جلسه حضور یافته بودند تحت عنوان شهروند وارد سالن شده بودند که این امر از نکات قابل تامل این نشست بود.

در پایان جلسه نیز آنقدر تنش بالا گرفت که رئیس شورای شهر آبادان اقدام به اعلام پایان این نشست کرد در حالیکه بسیاری از تنش ها ادامه داشت و جلسه به نتیجه مورد نظر خود نرسیده بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.