نمره صفر به شهرداری آبادان!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: شهردار آبادان گفت: در ترددهایی که در شهرآبادان داشتم و شاهد ارائه خدمات شهری در مناطق مختلف بودم به‌ویژه در مناطق حاشیه‌ای به شهرداری آبادان نمره صفر می‌دهم.

محمد حویزاوی در آئین معارفه شهردار جدید آبادان که در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: بنده به نیابت از مدیران شهری گذشته و حال به خاطر وجود کمبودها و کاستی‌هایی که در بخش خدمات شهری در طول مدت شورای چهارم و بعد از آن اتفاق افتاده است پوزش می‌طلبم.
وی بابیان اینکه باید امکانات استاندارد و معقولی در اختیار شهروندان آبادانی قرار می‌گرفت ولی تاکنون محقق نشده است، عنوان کرد: از این بابت به نیابت از مدیران از مردم عذرخواهی می‌کنم.
شهردار آبادان گفت: در ترددهایی که در شهرآبادان داشتم و شاهد ارائه خدمات شهری در مناطق مختلف بودم به‌خصوص در مناطق حاشیه‌ای به شهرداری آبادان نمره صفر می‌دهم.
حویزاوی تصریح کرد: بحث خدمات شهری آبادان به‌خصوص در مقایسه با شهرهای هم‌تراز، مناسب نیست و بنده از این وضعیت راضی نیستم؛ این حقیقتی است که هیچ‌کس نمی‌تواند منکر آن باشد.
وی گفت: به نظر من شهرستان آبادان را می‌توان کلان شهرآبادان نامید و این قابلیت را دارد که با کلان‌شهر هفتم کشور یعنی اهواز مقایسه شود و خدمات شهری آبادان در آن حد باشد.
شهردار آبادان با اشاره به بودجه‌ای که برای شهرداری و مردم این شهر بسته‌شده است، عنوان کرد: این بودجه باید برای هر فرد حداقل بین ۲ و نیم تا ۳ میلیون تومان تعریف‌شده باشد درحالی‌که اکنون برای هر فرد کمتر از ۶۰۰ هزار تومان است.
حویزاوی بابیان اینکه حق شهروند آبادانی بیش از این‌ها است، اعلام کرد: این اختلاف کار را سخت‌تر کرده و فاصله‌ها را بیشتر می‌کند و برای حل آن نیاز به تلاش مضاعف و همت بالا داریم.
وی بیان کرد: راه‌حل رفع این مشکلات یک دیپلماسی شهری است و این دیپلماسی با برقراری ارتباط و تعامل با مدیران شهری و ادارات و استفاده از ظرفیت‌ها محقق می‌شود.
شهردار آبادان گفت: شهرداری در حال حاضر ۸۶ میلیارد تومان بدهی دارد که البته ممکن است این بدهی بیش از این‌ها نیز باشد و با توجه به وجود حدود ۳ هزار پرسنل، پرداختن به عمران شهری کار بسیار سختی است.
حویزاوی با اشاره به مدت باقی‌مانده از عمر اداری شورا و شهرداری تا شهریورماه سال آینده، اظهار داشت: دست کمک و دوستی ر ا سمت دوستانم در آبادان، استان و مرکز کشور دراز می‌کنم تا بتوانیم از خجالت و شرمندگی مردم دربیاییم.
وی اعلام کرد: با توجه به مقاومت ۳۴۹ روزه آبادان در جنگ تحمیلی و ایثار و مقاومت مردم این شهر توافق کردیم تا جمله پایتخت ایثار مقاومت در سربرگ مکاتبات شهرداری آبادان تعریف شود چراکه جزء افتخارات تاریخی و ملی ما ایرانی‌ها است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.