انتقاد فرماندار آبادان از خالی بودن ۶۱۴۲ واحد مسکن مهر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار ویژه آبادان گفت: تعداد ۶ هزار و ۱۴۲ واحد مسکن مهر در این شهرستان به دلیل مشکلات نیمه کاره باقی مانده است و انتظار می‌رود مسؤولان با اقدامات خود در صدد رفع مشکلات آن باشند تا در اختیار نیازمندان و متقاضیان قرار بگیرد.

عزیزالله شهبازی ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد برکت در این شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از راهبردهای استانداری در خوزستان تجمیع امکانات در استان است اظهار کرد: انتظار می‌رود تا پایان سال، تمام مدارس کپری، استیجاری و کانکسی از سطح استان جمع‌آوری شود و به جای آن مکان‌های مناسب قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید برای انجام این امر همکاری لازم را داشته باشند افزود: انجام شدن این برنامه از راهبردهای نظام مقدس است و باید محقق شود.

فرماندار ویژه آبادان با گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان تصریح کرد: با توجهی که دولتمردان به سمت جنوب غرب و تمام استان خوزستان دارند و با توجه به ترددهای زوار در سطح این منطقه انتظار می‌رود مشکلات آن کاسته شود.

شهبازی با اشاره به مهاجرت‌های صورت گرفته در این شهرستان و اینکه مهاجرت معکوس در حال رخ دادن است، خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ که ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند در شهرستان و منطقه افزایش پیدا کرد، حدود ۲۰ درصد به جمعیت شهرستان آبادان اضافه شده است و خانواده‌های زیادی از مهاجران آبادانی به منطقه بازگشتند.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر نا‌تمام این شهرستان گفت: تعداد ۶ هزار و ۱۴۲ واحد مسکن مهر در این شهرستان به دلیل مشکلات نیمه کاره باقی مانده است و انتظار می‌رود مسؤولان با اقدامات خود در صدد رفع مشکلات آن باشند تا در اختیار نیازمندان و متقاضیان قرار بگیرد.

شهبازی در پایان با اشاره به اقدامات زیربنایی صورت گرفته در رابطه با توسعه نیازهای شهرستان و این واحدها عنوان کرد: امیدواریم با کمک‌هایی که به این مسکن‌ها انجام می‌شود هزینه‌های صورت گرفته به شهرستان باز گردد./ فارس

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.