فروش قلیان‌های توقیف شده توسط پلیس در یکی از ادارات آبادان!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در جریان معدوم‌سازی قلیان‌ها در سفره‌خانه‌های فاقد مجوز این وسایل به یکی از ادارات تحویل داده شد اما مسؤولان، قلیان‌ها را با قیمت پایین به فروش رساندند.
فـارس نوشت: سید محسن تقی‌زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه پیدا کردن جایگزین مناسب برای  قلیان در سفره خانه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرماندهی انتظامی این شهرستان در پی اعتراض مردم به دلیل مسائل اخلاقی و بهداشتی موجود در برخی از سفره خانه اقدام به پلمب ۸۰ واحد کرد.

وی با اشاره به ممنوعیت عرضه دخانیات در محافل عمومی افزود: این مورد در قانون با صراحت اعلام شده و در کنار آن بسیاری از این مراکز نیز فاقد مجوز کار بوده‌اند و طبق قانون پلمب آنها تا زمان اخذ مجوز صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با ابراز تاسف از رخ دادن مسائل غیر اخلاقی در برخی از سفره‌خانه‌های این شهرستان ادامه داد: بسیاری از مراکز عرضه قلیان در سطح شهرستان تعطیل شده و قلیان‌های آن توسط پلیس اماکن توقیف و به یکی از نهادهای دولتی تحویل داده شد.

تقی‌زاده ادامه داد: متاسفانه قلیان‌های تحویل داده شده به این اداره در شهرستان با قیمت پایین به فروش رفته است.

وی با ابراز گلایه از عدم همراهی ادارات این شهرستان با نیروی انتظامی گفت: برخی از کارهای موجود در سطح شهر را شهرداری متولی انجام آن است و باید این نهاد ابتدا وارد شود و پلیس هم به عنوان حامی آن باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.