عاملان حمله به زن باردار در آبادان دستگیر شدند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سارقانی که در ماجرای سرقت کیف زنانه باعث مرگ جنین زن جوانی شده بودند، پس از یک ماه با تلاش پلیس آبادان شناسایی و دستگیر شدند.

شامگاه پنجشنبه هفتم مردادماه سال جاری ‘زهرا ‘ زن جوانی برای خرید از منطقه کوی کارگر به بازار کفیشه آبادان می رفت که مورد حمله دو زورگیر خشن قرار گرفت.
دو سارق زمانی که به زهرا رسیدند توقف کرده و زن جوان که شوکه شده بود شروع به داد و فریاد کرد، ولی بی فایده بود، ابتدا یکی از سارقان با مشت به صورت زهرا ضربه زده و قصد گرفتن کیف زنانه را داشت که زهرا برابر آنها مقاومت کرد که ناگهان یکی از دزدان با لگد، ضربه محکمی به شکم زهرا زد و دزدان با سرقت کیف پا به فرار گذاشتند.
زهرا باردار بود و به سختی راه می رفت و زمانی که این زن به بیمارستان منتقل شد، پزشکان از مرگ جنین مادر جوان خبر دادند.
بدین ترتیب تجسس های ویژه ای برای ردیابی این دو زورگیر خشن در آبادان آغاز شد و ماموران با گذشت یک ماه از این ماجرا بیش از ۲۰۰ مظنون و متهم سابقه دار را فراخواندند.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا ماموران کلانتری ۱۳ آبادان در حال گشت زنی در محدوده پل امام رضا(ع) بودند که به دو جوان موتور سوار بدون پلاک مشکوک شدند.
ماموران در این مرحله برای دستگیری دو جوان وارد عمل شدند که متهمان پا به فرار گذاشتند، ولی ماموران در ۲ تیم عملیاتی به تعقیب متهمان رفته و پس از ۱۵دقیقه تعقیب و گریز پلیسی آنها دستگیر کرد.
عزیز ۱۷ ساله در اعترافاتش به ماموران گفت: همراه ‘ م’ و یکی دیگر از دوستان دست به کیف قاپی و زورگیری می کردیم.
این نوجوان کیف قاپ در ادامه گفت:نیازی به پول های سرقتی نداشتم و تنها به دلیل هیجان کار، به کیف قاپی و گوشی قاپی دست می زدم.
وی ادامه داد:یک ماه پیش با دوستم در منطقه کوی کارگر زنی را هدف کیف قاپی قرار دادیم که پس از مقاومت وی، مجبور شدیم با کتک کاری کیف زن جوان را سرقت کنیم.
همین اعتراف کافی بود تا ۲ کیف قاپ خشنی که باعث سقط جنین زن باردار شده بودند شناسایی شوند.
در ادامه ماموران برای دستگیری سومین عضو این باند وارد عمل شدند و با شناسایی مخفیگاه وی، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ آبادان این کیف قاپ حرفه ای را دستگیر کردند.
بازسازی صحنه مرگ جنین زن باردار در پلیس آگاهی آبادان صورت گرفت و متهمان به سرقت های متعدد اعتراف کردند.
متهمان پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفتند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.