ورود رئیس شورای شهر آبادان به انتصاب رئیس آموزش و پرورش!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: از چهره های سیاسی شهر می خواهیم در مورد آموزش و پرورش معامله نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید فیاض موسوی ظهر امروز یکشنبه در همایش تابستانه یک روزه مدیران و معاونان مدارس استان خوزستان در محل تالار معلم آبادان با انتقاد شدید از عدم حضور مسئولان و بی توجهی آنان به مسائل مربوطه به حوزه آموزش و پرورش و عدم حضور آنان در برنامه ها و جلسات این اداره اظهار کرد: مملکتی پیشرفت می کند که مسئولان و اولیای دانش آموزان آن به نظام آموزش و پرورش توجه کنند.

وی عنوان کرد: تذکر می دهم به چهره های سیاسی شهر، نگذارید تا هر آنچه را که می دانم بر زبان بیاورم، چرا اینقدر آموزش و پرورش را به چالش می کشید و به کارکنان آن استرس و اضطراب وارد می کنید، چرا به دنبال انتصاب چهره های مورد نظر خود هستید!؟

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه بنده پیشتر به دو نماینده آبادان گفته ام و اکنون نیز به نفر سوم این حرفها را می زنم، تصریح کرد: در مورد  آموزش و پرورش معامله نکنید، به هیچ وجه اجازه چنین کاری را به شمار نمی دهیم، چنین رفتارهایی زیبنده شهر آبادان نیست.

وی با بیان اینکه زمانی حکم رئیس اداره آموزش و پرورش این شهر را وزیر صادر می کرد، گفت: متاسفانه کسانی که شناخت درستی از آموزش و پرورش ندارند، برایش تصمیم گیری می کنند، بگذارید همکاران آموزش و پرورش کارشان را آنگونه که می دانند و شایسته است به انجام برسانند.

موسوی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همکاری اولیای دانش آموزان و تلاش خوب و هدفمند و مناسب مدیران مدارس بتوانیم سال تحصیلی خوبی را آغاز و به آخر برسانیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.