«نفت آبادان» فولاد سپاهان را خم کرد؛ هلهله در آبادان/ توقف آبی های خوزستان مقابل دایی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریف خود به برتری رسید و استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد.

استقلال خوزستان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف شاگردان علی دایی رفت.

استقلالی های خوزستانی در حالی پا به این بازی گذاشتند که می خواستند شکست هفته گذشته خود را برابر سپاهان جبران کنند. هر دو تیم نفت تهران و استقلال خوزستان بازی را خوب شروع کردند ولی این نفتی ها بودند که در دقیقه ۲۰، توسط ایمان مبعلی به گل رسیدند. در ادامه نیز علی اصغر عاشوری در دقیقه ۳۶ گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز حسن بیت سعید در دقیقه ۷۵ برای استقلال خوزستان گلزنی کرد اما شادی آبی پوشان خیلی تداوم نداشت و محمد قاضی در دقیقه ۸۰ برای نفت تهران گلزنی کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید و هر دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

استقلال خوزستان با این نتیجه پنج امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی این هفته نفت آبادان در ورزشگاه تختی میزبان تیم سپاهان اصفهان بود. این بازی نیز با هیجان بسیار از سوی هر دو تیم دنبال شد ولی علی رغم موقعیت هایی که دو تیم به دست آوردند نیمه نخست آن، گلی در بر نداشت.

در نیمه دوم نیز نفت آبادان و سپاهان حملاتی روی دروازه های یکدیگر داشتند تا این که محمد شادکام توپ ارسالی میلاد جهانی را دقیقه ۵۴ وارد دراوزه شاگردان عبدالله ویسی کرد.

این بازی در نهایت با حساب یک بر صفر به سود آبادانی ها به پایان رسید.

شاگردان دست نشان با این پیروزی هشت امتیازی شدند و جای تیم سپاهان را در رده سوم جدول رده بندی گرفتند.

هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی این تیم برابر سپاهان اصفهان به جشن و پایکوبی در خیابان های این شهر پرداختند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.