مقتدایی می‌توانست به نمایندگان جدید کمک کند/ خوزستان نقطه قوتی را از دست داد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: منتخب مردم آبادان در مجلس گفت: حضور مقتدایی می‌توانست به نمایندگان جدید مجلس در استان خوزستان کمک شایانی کند و قوام خوبی دهد، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

غلامرضا شرفی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با تغییرات اخیر در استانداری خوزستان و رأس این نهاد ارشد تصمیم‌گیری در استان، اظهار کرد: استاندار خوزستان از نقاط قوت شهر آبادان و استان خوزستان و یک چهره ملی بود.

وی ادامه داد: مقتدایی بنا به درخواست‌های مکرر خود از وزیر کشور مبنی بر بازنشستگی از سمت خود کنار رفت تا مدتی نیز کمی دورتر از سمت‌های اجرایی به خدمت بپردازد.

نماینده منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وی فردی بسیار متعهد به آرمان‌های انقلاب بوده و از ابتدای پا گرفتن انقلاب اسلامی، بسیار کوشا، فعال و دلسوز بود که توانست طی این ۳۸ سال سمت‌های اجرایی بسیاری را مدیریت کند.

شرفی افزود: مشخصاً این زمان برای کنار رفتن وی از سمت استانداری خوزستان کمی زود بود و خواسته ما این است که مقتدایی یک سال دیگر نیز بر این منصب بماند، به نوعی که معتقد هستیم وزیر کشور باید وی را در این سمت حفظ می‌کرد و استعفای استاندار خوزستان را به تعویق می‌انداخت.

وی عنوان کرد: حضور مقتدایی می‌توانست به نمایندگان جدید مجلس در استان خوزستان کمک شایانی کند و قوام خوبی دهد، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

این نماینده مجلس دهم در پایان خاطرنشان کرد: استان خوزستان نقطه قوتی را از دست داد، البته مدیران دیگری هستند که از فعالیت خوبی برخوردارند و امیدوارم جای چهره خدومی مثل استاندار سابق خوزستان را به خوبی در استان پر کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.