«سرهنگ سید محسن تقی زاده» فرمانده انتظامی آبادان شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان خوزستان سرهنگ سید محسن تقی زاده به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان آبادان معرفی و از تلاش سرهنگ حسین کهیایی فرمانده پیشین تقدیر شد.

در آئین تودیع و معارفه فرماندهان جدید و پیشین نیروی انتظامی شهرستان آبادان که ظهر امروز دوشنبه در محل فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، جمع کثیری از مسئولان نظامی و انتظامی استان و شهرستان، دستگاههای اجرایی  و اصحاب رسانه حضور داشتند.

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان آبادان از کارکنان پرتلاش و سختکوش ستادی ناجای خوزستان است که فرماندهی چندین شهرستان از جمله بهبهان را عهده دار بوده که آخرین تصدی آن مسئولیت اداره نظارت بر اماکن عمومی استان خوزستان بوده است.

سرهنگ حسین کهیایی فرمانده پیشین نیروی انتظامی خوزستان نیز با پشت سر نهادن دوران ۳۰ ساله خدمت خود در سطح ناجا، امروز به افتخار بازنشستگی نائل شد.

آبادان شهری استراتژیک با الزامات خاص

دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان در این آئین گفت: کهیایی( فرمانده پیشین) جزء نیروهای شایسته ناجا است که حسن تعامل وی با سایر اعضای شورای تامین و دستگاههای حاکمیتی به ویژه قضایی از نقاط درخشان وی است، به دلیل خوش فکری، مدیریت مناسب و تفکرات خوب وی در سایر عرصه ها اعم از اجتماعی، فرهنگی و غیره  وی به عنوان یک صاحب نظر در میان جمع مسئولان مطرح بود.

احمد شیرعلیزاده افزود: شهر آبادان به لحاظ استراتژیک و مسائل سیاسی و اجتماعی به عنوان یکی از شهرهای بسیار مهم استان خوزستان است که کار کردن در آن نیاز به برقراری نظم و یکسری الزامات دارد.

وی اظهار کرد: در انتخاباتی که در اواخر سال ۹۴ و اوائل سال ۹۵ برگزار شد، به طور قطع نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و انظباط انتخابات بسیار موثر و قابل توصیف است، امید می رود تا فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان آبادان نیز در تصدی جدی اش علاوه بر تلاش در پایداری امنیت موجود در جهت انجام وظایف محوله از جمله ضابطین دادگستری و امور امنیتی بکوشد.

سید فیاض موسوی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان نیز استمرار تعامل و همراهی ناجا با شورا و شهرداری را خواستار شد

توانمند سازی مدیران برای پر کردن خلاء ها

فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان آبادان نیز در این آئین گفت: در تمامی دوران تصدی خود در شهرستان با استفاده از تمامی امکانات و تجارب علمی و تعامل دو سویه با مسئولان شهری در صدد فراهم سازی فضایی امن و آرام برای آسایش و رفاه مردم بودیم.

سرهنگ حسین کهیایی افزود: سعی کردیم تا با توانمند سازی مدیران خود، خلاء های احتمالی را پر کنیم.

وی با رد منیت های بیهوده بر وجود صداقت و راستی در امور تاکید و اظهار کرد: تامین تسهیلات و پرداخت وام به کارکنان و ساماندهی کلانتریها از مهمترین اقدامات انجام شده بوده است.
وی تصریح کرد: مجد و بزرگی پلیس به همراهی و اعتماد مردم به آنها بستگی دارد لذا بایستی ضمن رعایت ادب در برخورد با مردم جایگاه و شان آنان را نیز در نظر بگیریم، پلیس در کنار مردم است نه در مقابل آنها.

تداوم مردم داری و مردم محوری دو اولویت ناجا آبادان

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان آبادان نیز در ادامه این آئین ضمن قدردانی از مسئولیت محوله گفت: تامین امنیت پایدار در گرو همراهی و تعامل مردم، مسئولان با نیروی انتظامی است.

سرهنگ سید محسن تقی ازده از تداوم مردم داری و مردم محوری در انجام ماموریتهای پلیس به عنوان دو اولویت قابل انجام در تصدی جدید خود در شهرستان آبادان عنوان کرد و افزود: حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، راه شهدا و تعامل و همراهی با مسئولان را در دستور کار داریم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.