انتخابات در آبادان و اهواز هم به دور دوم کشیده شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پس از شمارش آرا انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان، دو نماینده آبادان مشخص شدند.

در دقایق ابتدایی امروز (نهم اسفند) پس از پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه آبادان نتایج به شرح زیر از سوی فرمانداری اعلام شد:

عامر کعبی با کسب ۲۷ هزار و ۷۲۶ رای نفر اول

جلیل مختار با کسب ۲۵ هزار و ۴۱۲ رای نفر دوم

همچنین آقایان غلامرضا شرفی با کسب ۲۳ هزار و ۴۱۸ رای و سیدمحمد مولوی با کسب ۱۶ هزار و ۱۲۶ رای در دور دوم انتخابات برای تکیه دادن به صندلی سبز بهارستان با هم رقابت می‌کنند.

عزیزالله شهبازی، فرماندار آبادان بامداد امروز در جمع خبرنگاران گفت: آمار دقیق انتخابات توسط صدا و سیمای مرکز آبادان ارائه خواهد شد.

نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه اهواز حاکی از آن است که هیچ نامزدی حائز حدنصاب لازم برای ورود به مجلس شورای اسلامی نشده و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، همایون یوسفی (ائتلاف اصلاح‌طلبان)، جواد کاظم‌نسب الباجی (ائتلاف اصلاح‌طلبان)، شکرخدا موسوی (ائتلاف اصولگرایان)، سید شریف حسینی (مستقل)، شبیب جویجری (ائتلاف اصول‌گرایان) و علی ساری (ائتلاف اصلاح‌طلبان) شش نفری هستند که در دور دوم برای سه صندلی این حوزه در مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

ناصر سودانی نماینده فعلی اهواز موفق به کسب آرای لازم نشد و از حضور در مجلس بازماند ولی سید شریف حسینی و سید شکرخدا موسوی دو نماینده فعلی اهواز در مجلس به دور بعدی راه یافتند.

گفتنی است که این خبر نهایی نبوده و هنوز از سوی مراجع رسمی تایید نشده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.