تبلیغات کاندیداهای آبادانی فقط روی دیوارهای پیش ساخته

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست خدمات شهری شهرداری آبادان از آغاز کار نصب دیوارهای پیش ساخته ویژه تبلیغات کاندیداهای مجالس خبرگان و شورای اسلامی در این شهر خبر داد.

رضا خادمی گفت: این دیوارها برای انجام تبلیغات از سوی ستادهای انتخاباتی در نقاط مختلف (مناطق سه گانه شهرداری) نصب شده است.

وی با اشاره به نزدیکی فصل بهار و روزهای نوروز افزود: سعی داریم تا با نصب این دیوارها از بد منظره شدن سیمای شهر جلوگیری کنیم.

به گفته خادمی، خیابانهای اصلی و پرتردد شهر همچون میدان انقلاب، امیری، میدان طیب، ایستگاه هفت و غیره از محلات هدف برای نصب دیوارهای پیش ساخته هستند.

سرپرست خدمات شهری شهرداری آبادان از مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجالس خبرگان و شورای اسلامی خواست تا در این خصوص همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند و از نصب هر گونه عکس و یا پوستر تبلیغاتی در فضایی خارج از محل های پیش بینی شده جدا خودداری کنند.

خادمی با تاکید بر آمادگی سازمان متبوع خود برای همکاری در جهت برپایی انتخاباتی پرشکوه و گسترده اظهار کرد: انتظار می رود تا نامزدهای انتخاباتی گوشزدهای لازم را در خصوص نحوه نصب عکس و یا پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر به هواداران و ستادهای انتخاباتی خود بدهند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.