پیکر مطهر دو شهید گمنام در آبادان تشییع و خاکسپاری شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: همزمان با سالروز شهادت یازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری(ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران پرافتخار دفاع مقدس، روز یکشنبه در آبادان تشییع و در دانشکده نفت شهید تندگویان این شهر خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا پیکر مطهر این دو شهید گمنام با حضور پرشور مردم، جمعی از خانواده های معظم شهدا و مسئولان از روبه روی بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان تا دانشکده نفت شهید تندگویان مشایعت و خاکسپاری شد.
اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان آبادان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور خود در این آیین، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.
تشییع کنندگان با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، شهادت آرزوی ماست ولایت افتخار ماست، بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.
یکی از این شهدا ۱۷ ساله در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به درج شهادت نائل آمده و دومین شهید نیز با ۲۱ سال سن در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.
آبادان چهار هزار شهید، سه هزار و ۲۰۰ جانباز و ۲۹۲ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با سلام و عرض ادب مراتب ضرورت «اساس مرقمه حاضر شده است مسولین حکومتی چرا با ابادان قهر کرده اند چرا با ابادان حرف نمی زنند ... چرا حالی از این بیمار نمی پرسند مگر ابادان شهر ایران زمین نیست کی و مسولیت داره که به او در دل کنیم بگیم ابادان .......چی ....ابادان کی ابادان کی .............. ابادان چی.............مسعود گذاری