تجمع کارگران حمل و نقل پالایشگاه آبادان به روز دوم کشیده شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نزدیک به ۸۵ کارگر بخش حمل و نقل پالایشگاه آبادان صبح امروز برای دومین روز در اعتراض به شیوه تنظیم قراردادهای جدید کاری خود از سوی پیمانکار تجمع کردند.

منابع کارگری ایلنا در پالایشگاه آبادان با اعلام این خبر افزودند: تجمع امروز در مقابل ساختمان منطقه آزاد اروند برپا شده است.
برپایه این اطلاعات روز گذشته نیز کارگران معترض پس از اجتماع در مقابل محدوده درب ورودی شماره ۱۸ پالایشگاه آبادان در مقابل ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند تجمع کرده بودند.
به گفته فعالان صنفی کارگری استان خوزستان به دنبال این اقدام اعتراضی روز گذشته کارگران پیمانکاری پالایشگاه آبادان «جواد سعدون زاده» از نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در جمع  معترضان حاضر شده و به آنها وعده می دهد که مشکل آنها را به رئیس اداره کار منطقه آزاد اروند منتقل خواهد کرد.
این کارگران می‌گویند: در همین رابطه از ساعت دو تا ساعت چهار بعد از ظهر روز گذشته جلسه دیگری با حضور رئیس اداره کار منطقه آزاد اروند و پیمانکار حمل و نقل پالایشگاه آبادان برگزار شد  که بدون نتیجه خاتمه یافت.
به گفته آنها دلیل بی‌نتیجه بودن این جلسه خودداری پیمانکار از تغییر قراردادهای جدید کار بوده است.
به گفته کارگران معترض واحد حمل و نقل پالایشگاه آبادان پیمانکار جدید متن قراردادهای جدید آنها را بصورت سفید امضا تنظیم کرده است.
منبع: خبرگزاری ایلنا/*
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.