آبادان در خاموشی!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بدنبال خاموشی گسترده در آبادان با ترمیم خط صدوسی و دو انتقال نیرو خاموشی گسترده در آبادان در حال مهار شدن است.


رییس اداره برق آبادان گفت: علت گسترش خاموشی در بیشتر مناطق شهر آبادان، خارج شدن خط صد و سی و دو انتقال نیرو از مدار به علت رطوبت شدید هوا بودهم اکنون اکثر مناطقی که برق آنها قطع شده بود، برقدار شدند.
اکبر ناصری افزود: در یک ماه گذشته برای جلوگیری از قطعی برق در مواقع رطوبت هوا اداره برق آبادان اقدام به شست و شوی مقرهای برق کرد که این مقدار نسبت به سال گذشته ده برابر بود.
شهروندان آبادانی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه قطعی برق باعث خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی و قطعی خدمات بانکی و اداری این شهر و مختل شدن امور روزمره مردم شده است گفتند: به دلیل قطعی برق بیشتر جایگاه های سوخت سی ان جی سطح شهر نیز تعطیل شده و این مشکل، سرگردانی رانندگان تاکسی را به همراه داشته است.

برق بیشتر مناطق شهری آبادان نظیر ذوالفقاری، امیرآباد، کوی کارگر و شهرهای اروندکنار و چوئبده از توابع آبادان از شب گذشته قطع شد و با قطعی برق، برق ایستگاه های پمپاژ آب شرب این مناطق نیز قطع شده بود .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.