مشکلات مدیریتی در پالایشگاه آبادان ادامه دارد…

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شاهرخ خسروانی معاون شرکت ملی پالایش و پخش با حفظ سمت جایگزین سعید محجوبی در شرکت پالایش آبادان و به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شد.

به گزارش فارس، شاهرخ خسروانی معاون شرکت ملی پالایش و پخش اخیراً با حفظ سمت جایگزین سعید محجوبی سرپرست شرکت پالایش آبادان و رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

این گزارش حاکی است چندی پیش خبری در خبرگزاری فارس منتشر شد که حاکی از وجود اختلاف میان برخی از مدیران پالایشگاه آبادان به منظور انتخاب مدیرعامل جدید این پالایشگاه بود.

این مشکلات موجب شد تا مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی سعید محجوبی مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش را به عنوان سرپرست و رئیس هیئت مدیره این پالایشگاه انتخاب کنند.

ظاهرا انتخاب محجوبی به عنوان سرپرست پالایشگاه آبادان واکنش‌هایی را در میان کارکنان پالایشگاه ایجاد کرد و به همین دلیل مسئولان تصمیم گرفتند تا شاهرخ خسروانی را جایگزین سعید محجوبی کنند.

این گزارش حاکی است پس از انتخاب مدیرعامل جدید این پالایشگاه در حدود دو ماه گذشته بخشی از کارکنان و مدیران پالایشگاه آبادان مدیرعامل فعلی پالایشگاه را گزینه مناسبی برای اداره این پالایشگاه می‌دانند و معتقدند باید به خانه‌نشینی وی پایان داده شده و با بازگشت وی به کرسی مدیریت، آرامش به قدیمی‌ترین پالایشگاه کشور بازگردد.

در عین حال بعضی دیگر از مدیران و کارکنان پالایشگاه آبادان نظر متفاوتی دارند و عملکرد مدیرعامل فعلی را مطلوب ارزیابی نمی‌کنند و معتقدند باید هرچه سریع‌تر تکلیف این پالایشگاه روشن شده و مدیرعامل جدیدی برای آن انتخاب شود تا یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های بنزین و گازوئیل کشور بدون مشکل بتواند به کار خود ادامه دهد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.