دومین پارکینگ طبقاتی در آبادان ساخته می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای اسلامی شهر آبادان از آغاز به کار ساخت دومین پارکینگ طبقاتی در این شهر خبر داد.

حمید حنظل‌عیدانی عصر امروز در جلسه بررسی اهداف هیئت رئیسه جدید در صحن علنی شورا از آغاز به کار ساخت دومین پارکینگ طبقاتی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این پارکینگ با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری در حال ساخت است.

به گفته وی، این پارکینگ طبق برنامه زمان‌بندی شده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به برخورداری برخی از اعضای فعلی هیئت رئیسه از تجربه ریاست در دوره‌های پیشین، افزود: استفاده از تجربیات این افراد در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های شورا الزامی است.

حنظل‌عیدانی اضافه کرد: آنچه تشخیص ما به عنوان هیئت رئیسه پیشین بود آنکه باید وحدت در عمل وجود داشته باشد تا توانسته باشیم نسبت به سال‌های قبل متفاوت‌تر کار کنیم.

وی تصریح کرد: ما بر اصولی که طراحی کرده‌ایم پایبندیم و از این بابت مشکلی نداریم، تنها مشکل ما در بحث کاندیداتوری شهردار بود که آن نیز به اتمام رسید.

این مسئول با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه جدید با رای هر ۱۳ عضو یادآور شد: اختلاف سلیقه‌ها باید باشد اما نباید منجر به تخریب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی از مسئولان و مدیران به رغم اینکه تلاشی در انجام وظایف محوله‌شان نکرده‌اند اما باز هم اصرار بر ماندگاری در پست‌هایشان دارند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه کاستی‌های موجود در شهر را همگان می‌دانیم، افزود: در دوره هیئت رئیسه پیشین ما به دنبال کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی، یافتن راه حل برای نگهداری فضای سبز، ساماندهی نیروها، صنوف مزاحم، ساخت و سازها، درآمدهای ماندگار و دوری از حاشیه‌ها بودیم.

وی اضافه کرد: اگر هدف نهایی مسائل مطرح شده باشد به طور قطع ما همراهی و همگامی داریم و حمایت می‌کنیم، آنچه مد نظر و مورد تاکید ماست برنامه‌محوری‌ است.

حنظل‌عیدانی در پایان تصریح کرد: در قانون برای اعضای شورا بیش از ۳۴ وظیفه تعریف شده که تنها به ۱۰ درصد از آنها در کشور پرداخته شده، اگر بتوانیم نقش خود را به خوبی عمل کنیم قطعا نتایج مطلوبی را کسب می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.