شهرداری آبادان اجبار به تهیه ملزومات خود از خارج از کشور است!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: محمودرضا شیرازی گفت‌وگو با فارس، در خصوص دستورالعمل استانداری خوزستان مبنی بر حمایت از تولید تامین کنندگان داخلی و محلی، اظهار کرد: شهرداری آبادان برخی محصولات پلی‌اتیلن و وسایل بازی خود را از خارج از کشور تهیه می‌کند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مشابه این اقلام در داخل کشور وجود ندارد و یا با قیمت مناسب عرضه نمی‌شود، شهرداری آبادان مجبور است این وسایل را از خارج از کشور وارد کند.

شهردار آبادان تصریح کرد: از دیگر ملزومات شهرداری آبادان که ناچار باید از خارج از استان و شهرستان خریداری شود، خرید و یا ساخت برج‌های نوری است که تهیه و تدارک آن در استان امکان پذیر نیست.

شیرازی افزود: اگر شرکت‌هایی در استان وجود دارند که این قبیل کارها را انجام می‌دهند، شهرداری آبادان آمادگی لازم را دارد که با آنها وارد مناقصه شود.

شهردار آبادان تاکید کرد: بودجه شهرداری آبادان در سال جاری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است که حتی الامکان سعی داریم در تهیه اقلام مورد نیاز خود از تأمین کنندگان و تولید کنندگان شهرستان و استان استفاده کنیم.

شیرازی یادآور شد: همچنین ۱۰۰ درصد پیمانکاران شهرداری آبادان غالباً بومی منطقه و در غیر این صورت از داخل استان خوزستان انتخاب شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عمده خرید این شهرداری مربوط به قیر است که هزینه آن باید به شرکت مرکزی در تهران پرداخت شود و البته قیر مورد نیاز را از شرکت پاسارگاد آبادان تحویل می‌گیریم که باید مشخص شود گردش مالی آن در آبادان و یا خارج از استان است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.