سینمایی در آبادان که زباله‌دانی شده است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: یک نفر از کاربران خبرآنلاین، در شهر آبادان از وضعیت بد سینما بهمنشیر در این شهر نوشت.
در پی انتشار گزارشی کوتاه درباره سینماهای آبادان و وضعیت آنها در گذشته و امروز، یک نفر از کاربران خبرآنلاین درباره وضعیت بد یکی از سینماهای این شهر که عکس قدیمی آن نیز در خبر آمده بود نوشت.

عباس از آبادان درباره سینمای تابستانی بهمنشیر که جزو نخستین سینماهای تابستانی ایران بوده نوشته است: «سینماها هستن مثل سینما شیرین که در زمان بازسازی نیمه کاره ساخته شد ولش کردن. سینما کیهان و سهیلا هم هرکدومشون تا سال ۸۰ فعال شدن ولی بعد از چند ماه تعطیل شدن الان سینما کیهان تو سالن انتظارش نمایشگاه کتاب برگزار میشه سالن نمایشش از سال ۷۸ تعطیله سینما نفت یا تاج سابق هم به علت نداشتن امکانات نمایش دیجیتال تعطیل تو سالنش همایش برگزار می‌کنن. بدبخت‌تر از همه سینما روباز بهمنشیر که شده محل دفن زباله شهرداری و زباله‌ها رو توش می‌سوزونن.»

۲۴۱۲۸۴_۳۹۳

او در کامنت دیگری گفته:‌ «این عکسی هم که گذاشتین مال سینما بهمنشیر تو منطقه کوی کارگر که شده محل دفن زباله و سوزوندن زباله فقط سکوهای سینماییش موندن که مردم روشون می‌نشستن.»

خبرآنلاین از کاربران خود تقاضا می‌کند اگر اطلاعی از وضعیت سینماهای شهر خود دارند یا درباره آنها مطلبی می‌توانند بگویند در قالب کامنت آن را مطرح کنند تا گزارشی از وضعیت سینماهای شهرستان تهیه شود.

۱۱۰_۱

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.